گرامیداشت ارتحال امام(ره) مروری بر تاریخ پربار انقلاب اسلامی است

خبرگزاری شبستان: استاندار گیلان با باین اینکه سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) ایامی بی نظیر در انقلاب اسلامی است گفت: پاسداشت ارتحال امام(ره) مروری بر تاریخ پربار انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، دکتر محمدعلی نجفی، استاندار گیلان عصر امروز(24 فروردین) در ستاد بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در این نشست با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم اظهار کرد: باید بتوانیم نمایانگر واقعی نهضت عظیمی که امام آغاز کردند و به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران منتهی شد باشیم.

 

وی با بیان اینکه باید ارزش عظیم انقلاب را بدانیم، تصریح کرد: سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) ایامی بی‌نظیر در انقلاب اسلامی است که پاسداشت این ایام مروری برتاریخ پربار انقلاب اسلامی است.

 

نجفی اظهار کرد: یاد و نام امام راحل (ره) باید همواره در کنار انقلاب بماند تا حافظ این نظام باشد.

 

وی با تاکید بر مردمی برگزار کردن گرامیداشت این ایام، تصریح کرد: همه مسئولین و مردم در جهت پاسداشت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و اشاعه این فرهنگ کوشا هستند.

 

نماینده عالی دولت در استان افزود: اکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد تهاجم استکبار قرار گرفته بزرگداشت این ایام باید به نحو شایسته برگزار شودد تا عزت ملت ایران در دنیا تجلی پیدا کند.

 

درادامه مراسم محمد احمدی پور، معاون سیاسی، امنیتی استانداری با بیان اینکه پاسداشت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) پاسداشت نظام و آرمان‌های انقلاب است افزود: همانگونه که مدیران در جهت انجام وظایفی که به عنوان یک امانت برعهده آنان قرار گرفته است از یکدیگرسبقت می‌گیرند مطمئنا" در پاسداشت این ایام نیز اینگونه عمل خواهند کرد.

 

وی پاسداشت این ایام را در استان گیلان دارای 2 ویژگی عنوان کرد و افزود: اعزام کاروان پیاده به مرقد امام خمینی(ره) که در گیلان از نمود بیشتری نسبت به سایر مناطق برخوردار بوده و همچنین برگزاری سالگرارتحال حضرت آیت ا... احسانبخش از جمله ویژگی‌های پاسداشت این ایام بشمار می‌رود که باید با تمام توان در جهت برگزاری هرچه با شکوهتر این مراسمات تلاش کنیم.

 

گفتنی است، در ادامه این مراسم هریک از اعضاء به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

پایان پیام/

کد خبر 358254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha