اصلاح رفتار مصرف آب توسط مردم ضروری است

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، گفت: اصلاح رفتار مصرف آب توسط مردم با وجود بحران آب ضروری و در کاهش مشکلات آب رسانی در فصل تابستان موثر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، امروز (25 فروردین)در ویژه برنامه صبح اصفهان با اشاره به محدودیت های آب در استان اصفهان گفت: موضوع آب یکی از مسائل اساسی و مهم مردم است که در چند سال اخیر با بحران هایی در این خصوص در سطح استان اصفهان روبه رو بوده ایم.

 

وی افزود: کاهش بارندگی ها و افزایش نیاز مردم به آب باعث ایجاد بحران هایی شده که در فصل تابستان با افزایش نیاز مردم به آب شرایط بحرانی بیشتری در سطح سطح استان ایجاد می شود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، اضافه کرد: اصلاح رفتار مصرف آب توسط مردم با وجود بحران آب ضروری و در کاهش مشکلات آب رسانی در فصل تابستان موثر است.

 

وی با اشاره به اینکه اصلاح مصرف مردم نقش موثری در کاهش مشکلات آب در ایام سال و خصوصا در فصل تابستان دارد، تصریح کرد: کاهش 20 تا 30 درصدی مصرف آب توسط مردم باعث می شود که کاهش فشار آب و قطعی آب در فصل تابستان را نداشته باشیم.

 

امینی، با اشاره به اینکه مصرف آب در فصل تابستان افزایش می یابد، گفت: استفاده از کولر آبی، افزایش 30 درصدی مصرف آب را دارد که مردم در این فصل باید بیشتر به مسائل آب و بحران های ناشی از بی توجهی به مصرف بهنیه توجه داشته باشند.

 

وی ادامه داد: در اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها، افزایش تعرفه های آب را نداریم و تعرفه های آب بسیار پایین است و مردم نباید به دلیل پایین بودن هزینه های مصرفی آب، مصرف بی رویه داشته باشند بلکه باید مدیریت صحیحی در مصرف آب داشته باشند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 358377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha