دلیل اصلی قطعی آب استان یزد کمبود آب است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل مدیریت بحران استان یزد، گفت: دلیل اصلی افت فشار و قطعی آب در استان یزد کمبود آب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمدحسین امامی، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد، امروز(17 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران استان با اشاره به افت فشار و قطعی آب در بعضی از مناطق استان گفت: این مشکل به دلیل تعمیر بخشی از تجهیزات ایستگاه شماره سه خط انتقالی آب از استان اصفهان است.

 

وی با بیان اینکه با پیگیرهای صورت گرفته تا بعد از ظهر امروز آب انتقالی وصل می شود افزود: در حال حاضر جهت حل این مشکل چاه های آب استان وارد چرخه توزیع شده اند.

 

امامی، با اشاره به آمادگی کامل ستاد بحران گفت: در صورت کمبود آب در بعضی مناطق تانکرهای توزیع آب در آن مکان ها مستقر می شوند.

 

وی با بیان اینکه منابع آب موجود در داخل توانایی پاسخگویی به تمامی نیازهای آب استان را ندارد، تصریح کرد: مردم صرفه جویی را رعایت کنندتا بتوانیم بدون مشکل تابستان را سپری کنیم.

 

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد، با اشاره به استفاده 9 شهرستان و تعدادی روستا از آب انتقالی گفت: این شهرستان ها نیز با کمبود فشار آب روبرو هستند ولی تاکنون قطعی گزارش نشده است.

 

وی با بیان اینکه آب چاه های استان تحت آزمایش قرار گرفته است تصریح کرد: هیچگونه آلودگی در آب استان وجود ندارد و همشهریان با آرامش خاطر از آب موجود استفاده کنند.

 

امامی، با بیان اینکه قطعی آب استان به هیچ وجه خارج از مسائل فنی نمی باشد، افزود: در حال حاضر تمام آب انتقالی به استان قطع شده است.

 

وی بر لزوم فرهنگسازی در مصرف آب تاکید کرد و گفت: بسیاری از مردم هنوز باورر ندارند که در استان با مشکلی جدی با نام کمبود آب روبرو هستیم.

 

داود پاک طینت مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد نیز در این جلسه از تشکیل ستاد خبری بحران در استان تشکیل داد و گفت: این ستاد در جهت اطلاع رسانی صحیح و به موقع به همشهریان تشکیل می شود.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 365631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha