حرکت در مسیر قرآن و انجام فعالیت های قرآنی کاری ارزشمند است

خبرگزاری شبستان: مسوول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: گام نهادن در مسیر قرآن و انجام فعالیت در این راستا کاری بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام محمد رضا شفیعی، مسوول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اهداء یک واحد مسکونی از سوی یک خیر قرآنی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این واحد مسکونی جهت انجام فعالیت های قرآنی در روستای چشمه پهن شهرستان اراک ازسوی خیر قرآنی به اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اهدا شده است.


وی افزود:حرکت ارزشمند این خیر قرآنی در جهت کمک به انجام فعالیت های قرآنی جزءباقیات و صالحات ایشان و ذخیره معنوی برای وی در دنیا و آخرت است که از سوی جامعه قرآنی استان قابل تقدیر است.


مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: پس از تأسیس خانه قرآنی در روستای چشمه پهن از توابع شهرستان اراک در ایام الله دهه مبارک فجر از سوی خیر قرآنی "حاج حسین روحی" یک واحد مسکونی به متراژ 80 متر مربع در روبروی مسجد جامع روستا جهت فعالیت های قرآنی اهداء و در اختیار اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی قرار گرفت تا با نظارت این اداره کل جهت توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی مورد استفاده خانه قرآنی روستا قرارگیرد.


این مقام مسوول حرکت در مسیر قرآن را سبب سعادت دنیا و آخرت دانست و ادامه داد: اینگونه کارهای خیر و خداپسندانه راهی برای گرایش هر چه بیشتر افراد به سمت فعالیت های قرآنی می شود.


وی بیان کرد: همه افراد جامعه وظیفه دارند در راستای انجام فعالیت های قرآنی تلاش کنند و به هر شکلی که می توانند به ترویج این فرهنگ متعالی بپردازند.


پایان پیام/

 

کد خبر 358388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha