پرداخت80میلیون به خانواده شهدای نیروی انتظامی/صفرشدن بدهی اقساط وام

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تمام بدهی‌ وام‌های شهدای نیروی مسلح پرداخت می‌شود، گفت: جدا از تسهیلات بیمه نیروهای مسلح 80 میلیون تومان به خانواده شهدا پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در یکصد و سی و دومین جلسه شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران و مراسم تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا که صبح امروز در ستاد ناجا برگزار شد، گفت: یک شهید امروز در یک شهر و استان یک موج و حرکت درست می‌کند، این نشان می‌دهد شهدا زنده هستند.

 

وی با بیان اینکه شهدا ضامنان این انقلاب و نظام هستند، اظهار کرد: باید قدردان شهدا و خانواده آنان باشیم و نباید تکریم از خانواده شهدا فقط در گرفتن مراسم ختم شود.

 

سردار احمدی‌مقدم اظهار کرد: باید به خانواده شهدا توجه کنیم و بدانیم آنان صاحبان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و به نوعی بقای این انقلاب را ضمانت کرده‌اند.

 

وی با تاکید بر اینکه تکریم شهدا و رسیدگی به خانواده آنان وظیفه است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه هر دولتی با هر سیاستی روی کار می‌آید مسئله شهادت مسئله دست دوم نمی‌شود و این ارزش همچنان ماندگار و برجسته است.

 

سردار احمدی‌مقدم با بیان اینکه یک گنجینه‌ای از معارف در سیره رزمندگان و در وصیت‌نامه‌های آنان وجود دارد که اگر انسان مراجعه کند با مسایل عبرت‌آمیز بسیار زیاد مواجه می‌شود، تصریح کرد: در این 9 سال خدمتی که در نیروی انتظامی داشته‌ام به طور میانگین سالانه 50 سفر به استان‌ها کرده‌ام.

 

فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: پس از شهادت خانواده شهیدان دچار مشکلات زیاد مادی و دنیایی می‌شوند که باید به آنان رسیدگی شود.

 

وی با بیان اینکه هر کسی شهید شود جدا از بیمه عمر ستاد کل نیروهای مسلح، 80 میلیون تومان هم به خانواده این عزیزان پرداخت می‌شود و تمام اقساط وام‌هایی که این شهید باید می‌پرداخت از جمله وام مسکن و وام‌های دیگر از جانب ستاد پرداخت می‌شود و هیچ بدهی نخواهند داشت.

 

به گفته وی، امروز شرایط به گونه‌ای شده است که تمام خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی صاحب مسکن می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه خانواده جانبازان سالانه از تسهیلات سفرهای زیارتی، درمانی، مسکن بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: به طور میانگین 40 میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم تا مشکلات این خانواده‌ها حل شود.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته تعداد 25 هزار دیدار از خانواده شهدا داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: رسیدگی به خانواده شهدا را جدی می‌دانیم و اگر به یک استانی برویم که یک خانواده شهدا مسئول یا فرمانده ایثارگران آن استان را نشناسد حکم آن مسئول همان جا تمام می‌شود.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 358398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha