دولت تدبیر و امید از کلیه تندروی ها و کندروی ها گریزان است

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دولت از کلیه تندروی ها و کندروی ها گریزان است و با عزم ملی و مدیریت جهادی چالش ها را از بین خواهد برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، محمد علی جوادی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی ظهر امروز( 26 فروردین ماه) در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، اظهار داشت: در سال جدید شکوفایی و رونق اقتصادی هدف اصلی دولت است.


وی، با بیان اینکه سیاست های تدبیر و امید در مذاکرات، رونق اقتصادی و ارتباط سالم با دول دیگر و در نتیجه ارتقای عزت ایرانیان در جامعه بین المللی از اهداف دولت امید است، افزود: عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی قطعأ در فرهنگ و اقتصاد کشور تاثیرگذار خواهد بود و افق درازمدت اقتصادی کشور را دچار تحول کرده و شکوفا می سازد.


جوادی، با اعلام اینکه جهاد کشاورزی از جمله سازمان هایی است که اکثر بندهای اقتصاد های مقاومتی را شامل می شود، تصریح کرد: ما در این زمینه برنامه هایی را تهیه و اجرا کرده ایم که از جمله آن می توان به خرید تضمینی برخی از محصولات کشاورزی، تجهیز و نوسازی اراضی و ادوات کشاورزی، افزایش بهره وری از زمین و آب و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی اشاره کرد.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، ادامه داد: امیدواریم در سایه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بتوانیم وضعیت بخش کشاورزی را متحول کرده و با نگاه دورنی به پتانسیل های داخلی کشور آنها را شکوفا سازیم.


دولت از کلیه تندروی ها و کندروی ها گریزان است

این مقام مسئول، ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم را اصلی مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: دولت امیدوار است در سایه اجرای سیاست های خود در سال 93 که مزین به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است، بتواند تحول اقتصادی را در جامعه جاری ساخته و به مردم نشان دهد.


جوادی، با تاکید بر این مطلب که بدون شک هدفمندی یارانه ها نیز در این راستا اجرا خواهد شد، بیان داشت: انتظار بر این است که با عزم ملی و استفاده از ظرفیت های داخلی کشور اقتصاد و به خصوص بخش کشاورزی را از رکود خارج کرده و آن را فعال تر از همیشه کنیم.


کارگروه های ویژه ای برای توجه به نیروی انسانی در مرکز تشکیل شده است

وی، توجه به نیروی انسانی در پویایی بخش کشاورزی را مهم ارزیابی و اضافه کرد: کاگروه های ویژه ای در مرکز برای توجه و اهمیت دادن به نیروی انسانی تشکیل شده است و از رئیس جدید این مجموعه نیز انتظار داریم تمام تلاش و توان خود در حمایت از نیروی انسانی استان در بخش کشاورزی را انجام دهد.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، با طرح این سوال که « چند استان در کشور به مانند اردبیل داریم که بتواند به بخش کشاورزی کشور کمک کند؟»، خاطر نشان کرد: استان اردبیل به وجود مساحت کم خود به لحاظ کیفی رتبه اول در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی را دارد که به یقین می توان که اشتغال این استان در خدمت بخش کشاورزی است و باید به آن بهای لازم را داد.


پایان پیام/
 

کد خبر 358919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha