پژوهش های علمی محور اصلی پیشرفت و خدمتگزاری شفاف در جامعه می باشند

خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، از پژوهش های علمی به عنوان محور اصلی پیشرفت و خدمتگزاری شفاف در جامعه یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد تقی حسن زاده رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در در نشست هم اندیشی مسئولین علمی و پژوهشی ادارات کل ورزش و جوانان منطقه 4 کشور، از پژوهش های علمی به عنوان محور اصلی پیشرفت و خدمتگزاری شفاف در هر جامعه یاد کرد.


وی نقش ویژه تحقیق و پژوهش را در جهان امروز یادآور شد و تصریح کرد: در حوزه ورزش و جوانان نیز باید توجه ویژه ای به امر تحقیق و پژوهش داشته باشیم.


حسن زاده از عصر حاضر به عنوان عصر تدبر و ایده پردازی یاد کرد و اظهار داشت: در عصر حاضر علم محور اصلی پیشرفت است و پژوهش های علمی محور پیشرفت علم می باشد که این امر نیازمند توجه به رشد پژوهش های علمی در جامعه می باشد.


وی از پرداختن به مسائل به صورت کلی و کلان گلایه کرد و تصریح کرد: باید مسائل را به صورت جزئی و دقیق مورد بررسی قرار دهیم.


رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در تبیین اهداف برگزاری این نشست گفت: توجه ویژه به مسائل تحقیق و پژوهش در حوزه ورزش و جوانان یکی از مهمترین اهداف این نشست می باشد.


وی با اشاره به گستردگی فعالیت در حوزه ورزش و جوانان افزود:این حوزه یکی از مهمترین حوزه های فعالیتی می باشد زیرا تمام اقشار جامعه رابه نوعی تحت پوشش خود قرار می دهد.


حسن زاده، تصریح کرد: در بخش ورزش که اکثر مردم به شکل های مختلف درگیر این امر هستند و در مقوله جوانان هم یکی از دغدغه خانواده هاست بنابراین این امر کارمان را سخت تر و حساس تر میکند.

 

وی بر لزوم کاربردی کردن تحقیقات و پژوهش ها در سطح کلان تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد با این اقدام موانع موجود در حوزه های ورزش و جوانان مرتفع و راه پیشرفت و توسعه کشور فراهم شود.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 358944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha