برگزاری گفتمان خانواده و سبک زندگی در میلاجرد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) کمیجان از برگزاری گفتمان خانواده با موضوع سبک زندگی اسلامی درکانون فرهنگی، اجتماعی بانوان شهر میلاجرد خبر داد.

حجت الاسلام علی شاکری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: دراین گفتمان دینی که روز گذشته(26فروردین) با حضور تعدادی از مددجویان و مربیان کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزارشد، حجت الاسلام شعبان باهیده، یکی از روحانیون مستقرشهرستان جهت آشنایی مخاطبین در موارد همایش انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیاد خانواده به بیان سخنانی پرداخت.


وی افزود: خانواده به عنوان اصلی ترین نهاد اجتماعی و زیربنای جوامع ومنشأ فرهنگ ها وتمدن ها درتاریخ بشر بوده و پرداختن به این بنای مقدس و بنیادین وحمایت وهدایت آن به جایگاه واقعی و متعالی اش، همواره سبب اصلاح خانواده بزرگ انسانی می شود.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی میلاجرد ادامه داد: هر قدرارکان تشکیل دهنده خانواده با استانداردهای اسلامی منطبق باشند به همان مقدارازشایستگی، برتری واستحکام برخوردارخواهند بود.


حجت الاسلام شاکری اظهار کرد: برگزاری گفتمان های خانواده سبب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود از این رو این اداره اقدام به برگزاری گفتمان های خانواده در طول سال می کند.


پایان پیام/

 

کد خبر 359116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha