باور و اعتقاد به کار سبب پیشرفت و موفقت در آن کار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون آموزشی سازمان نهضت سواد آموزی کشور گفت:‌ باور و اعتقاد به کار سبب پیشرفت و موفقت در آن کار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمد مهدیزاده، معاون آموزشی سازمان نهضت سواد آموزی کشور امروز(28فروردین) در گردهمایی مسئولان سوادآموزی ادارات آموزش و پرورش شهرستان های تابعه استان مرکزی که در خانه معلم برگزار شد گفت: اعتقاد افراد خواسته یا ناخواسته اثر در کم و کیف کار می گذارد.‌


وی خطاب به مسئولان نهضت سواد آموزی افزود: باور و اعتقاد به کار سبب پیشرفت و موفقت در آن کار می شود و در راه جذب بیسوادان و تلاش جهت سواد دار کردن آنان مهمترین و نخستین کار باور بر انجام شدن آن است.


مهدیزاده تصریح کرد: ارتباطات دوستی و چهره به چهره در جذب بیسوادان اثرگذارتر از مراجعات است.


معاون آموزشی سازمان نهضت سواد آموزی کشور به ضرورت شناسایی و جذب بی‌سوادان گروه هدف 10 تا 49 سال اشاره کرد و گفت: با شناسایی افراد در این گروه سنی و برنامه‌ریزی سوادآموزی تا پایان برنامه پنجم توسعه جشن پایان بی‌سوادی برگزار خواهد شد.


وی اظهار کرد: ادغام سوادآموزی و آموزش و پرورش بخش مهمی از مشکلات تشکیلاتی را برطرف کرده و فعالیت‌ها در حیطه سوادآموزی رو به افزایش است.


معاون آموزشی سازمان نهضت سواد آموزی کشور در ادامه در خصوص ابلاغ بخشنامه وزیر به مدارس، به روز رسانی سامانه و بانک جدید، آمار اولیای بی سواد، برگزاری جلسات توجیهی مدیران و جلسات کارگروه شهرستانی نظر مسئولان را جویا شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 359476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha