ارتش پایگاه مکتبی و مردمی ملت ایران است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه زاهدان گفت: ارتش پایگاه مکتبی و مردمی ملت ایران است که به همراه سپاه و نیروی انتظامی رسالت پاسداری از تمامیت ارضی کشورمان را برعهده دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان امروز (29 فروردین) در مراسم رژه روز ارتش در زاهدان اظهار داشت: ارتش در کنار سپاه و نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکانهای نظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که پاسداری از تمامیت ارضی را برعهده دارد.
 

وی با بیان این مطلب که ارتش یک نیروی مکتبی و مردمی است، افزود: افراد شایسته و متعهد برای پاسداری از میهن اسلامی در بدنه ارتش به خدمت گرفته شود.
 

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه روز ارتش سومین حماسه ای است که از امام خمینی(ره) به یادگار مانده، بیان داشت: 22 بهمن، 12 فروردین و 29 فروردین از روزهای پرافتخار نظام است که از امام خمینی(ره) به یادگار مانده است.
 

سلیمانی بر آشنایی جوانان و نوجوانان با فعالیتهای ارتش تاکید کرد و گفت: جوانان باید بدانند که ارتش از چه سنگلاخ های عبور کرده است . درگیریها در ترکمنستان و ناامنی در منطقه کردستان از جمله توطئه های دشمنان در همان اوایل انقلاب بود که با تدبیر دلاورمردیهای ارتشیان خنثی شد.
 

وی افزود: در همان اوایل پیروزی انقلاب، برخی افراد مزدور در داخل کشور جنگ روانی بر علیه ارتش به راه انداختند تا اینکه امام خمینی(ره) با فرمان تاریخی خودش 29 فروردین به روز ارتش نامگذاری کرد تا در این روز این یگان نظامی وفاداری خود را با انجام عمل رژه به مردم نشان دهد.
 

پایان پیام/

کد خبر 359657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha