مراسم روز ارتش در شیراز برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مراسم رژه 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی با حضور یگان های برتر نیروهای مسلح استان فارس اعم از ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در مقابل پادگان آموزش زرهی شیراز برگزار شد. <BR>

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، مراسم رژه 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی با حضور یگان های برتر نیروهای مسلح استان فارس اعم از ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در مقابل پادگان آموزش زرهی شیراز برگزار شد.


در این مراسم که یگان های برتر از مقابل جایگاه رژه رفتند و صلابت و اقتدار خود را بار دیگر به رخ دشمنان استکباری کشیدند، چند نفر از چتربازان غیور تیپ 55 هوابرد شیراز نیز عملیات پرش از ارتفاع و چتربازی را انجام دادند که مورد استقبال مردم قرار گرفت.


در این مراسم که با حضور دکتر امیر سرتیپ دوم حسین محمدی، فرمانده ارتش در منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد، دکتر کمال فیروزآبادی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس، آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، دکتر سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور، فرمانده سپاه فجر فارس، سردار سرتیپ دوم سیروس سجایان، فرمانده انتظامی استان و جمعی از مدیران استانی برگزار شده بود، توسط معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس از زحمات فرمانده ارتش در منطقه با اهدا لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.


پایان پیام/

کد خبر 359680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha