افتتاح 22 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد شهرستان باشت

خبرگزاری شبستان: با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی از 22 واحد مسکونی در شهرستان باشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز (30فروردین) در مراسم افتتاح این تعداد واحد مسکونی، گفت: می توان با مدیریت صحیح، جهادی و هنرمندانه و با همکاری همه جانبه مردم و مسئولان زمینه رشد و تعالی در جامعه و ریشه کن کردن فقر را در جامعه فراهم کرد.

آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی افزود: دیدار مسئولان با مردم نقش مهمی در شناخت استعداد و توانایی ها، نقاط ضعف و قوت و تعیین اولویت ها و رفع مشکلات آنان دارد و باید با خدمت مضاعف و شناخت مصلحت های مردم، زمینه رضایت آنها را فراهم کرد.

وی با اشاره به این که مشارکت و همفکری در اجرای امور لازم و ضروری است، اظهار داشت: موفقیت و پیشرفت هر منطقه در گرو تعامل هر چه بیشتر قشرهای مختلف مردم و مسئولان است و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد و مسئولان باید با رویکرد خدمت، گسترش عدالت و پیشرفت تلاش کنند.

ملک حسینی با بیان این که وحدت، همدلی در بین مردم و مسئولان بسیار مهم ومؤثر است، خواستار تلاش و برنامه ریزی برای توسعه بهتر همراه بامشارکت مردمی شد .

نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ایجاد اشتغال پایدار را مهم ترین اولویت کاری مسئولان برشمرد و گفت: با توجه به نام گذاری امسال به نام "اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، تلاش همه مسئولان این است که شاخص های اقتصادی، رفاهی و فرهنگی مردم با ارائه خدمات مطلوب تر به آنان رشد یابد.

ملک حسینی با تقدیر و تشکر از برنامه های اجرایی کمیته امداد به نیازمندان، ابراز داشت: امید است در این راستا همه مسئولان دست به دست هم داده و مشکلات اساسی نیازمندان را حل و فصل کنند.

خاطر نشان می شود، با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی از 22 واحد مسکونی در شهرستان باشت افتتاح شد.

پایان پیام/

کد خبر 359972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha