امنیت امروز در سایه سماجت رزمندگان دفاع مقدس حاصل شده است

خبرگزاری شبستان: فرماندار اردبیل با بیان اینکه امنیت امروز در سایه سماجت رزمندگان دفاع مقدس است گفت: دروسی که برای دفاع مقدس تبیین شده برای نسل جدید و نسل های بعدی مناسب نیست و باید روی این مسائل بیشتر کار شود.

جواد زنجانی، فرماندار اردبیل، در حاشیه جلسه برنامه ریزی سوم خرداد به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: زبان و فرهنگ و هنر برای همگان گویا و آشناست اما تا به حال از این ظرفیت برای تبیین رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس آنگونه که باید استفاده نکرده ایم.


وی، با اشاره به اینکه وظیفه سنگینی بر دوش هنرمندان و نویسندگان است، تصریح کرد: تاریخ انقلاب و به خصوص دوران دفاع مقدس سرمایه عظیمی است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند سال ها وقت می خواهد تا بتوانیم تمامی تاریخ دوران دفاع مقدس را به صورت صحیح و دقیق تبیین کنیم.


فرماندار اردبیل، با بیان اینکه تاکنون فیلم ها و سریال های مناسبی برای دوران دفاع مقدس ساخته شده است، یادآور شد: ساخت فیلم برای آزادسازی خرمشهر مورد غفلت قرار گرفته و همانگونه که اخراجی ها به صورت سریالی از یک تا 3 ساخته شد می توان آزادسازی خرمشهر را از یک تا 100 قسمت ساخته و به ابعاد مختلف این عملیات پرداخت.


این مقام مسئول، از ظرفیت های بکار گرفته شده در نوشته های مکتوب از تمام نویسندگان و دستگاه های اجرایی قدردانی کرد و گفت: با وجود کارهای ارزشمند در نوشته های مکتوب اما در بخش رسانه های تصویری خیلی ضعیف عمل کرده ایم و سیاستگذاران و متولیان باید فکر اساسی برای این بخش کنند.


وی، با بیان اینکه دفاع مقدس سرمایه استمرار انقلاب است، افزود: امنیت و ثباتی که امروز شاهد هستیم در سایه سماجت رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و دشمن جنگ و رویارویی با ایران را کنار گذاشته اند و با توطئه های فرهنگی، اجتماعی و مواد مخدر به مبارزه با ملت ایران آمده است.


زنجانی، بزرگترین خمیرمایه شعار سال و توجه به مقوله فرهنگ را دوران دفاع مقدس دانست و گفت: دوشمنان در صدد ایجاد تفرقه در بین قومیت های مختلف هستند و تبیین صحیح دوران دفاع مقدس می تواند بزرگترین صحنه ایثارگری و وحدت بین اقوام مختلف باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 359989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha