پیکر 2 شهید مرزبانی در اردبیل تشییع شد

خبرگزاری شبستان: پیکر دو شهید نیروی انتظامی و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در اردبیل با حضور پرشور مردم اردبیل تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، پیکر مطهر شهیدان ستوان دوم علی شجاع و ستوان یکم حسین ولی‌نژاد پیش از ظهر امروز( 4 اردیبهشت)از مقابل مصلی شهر اردبیل تشییع شد.


گفتنی است؛ نماز میت این دو شهید بزرگوار به امامت حجت الاسلام عبدالله حسنی برپا شده و بعد از برپایی نماز میت با شرکت پرشکوه مسئولان اجرایی دستگاه های استان، نیروهای نظامی و انتظامی، جامعه روحانیت و اهالی شهید پرور استان اردبیل از مقابل مصلی این شهر به سمت میدان عالی قاپو و بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی با همراهی گوره موزیسین ارتش استان تشییع شد.


خاط نشان می شود پیکر مطهر شهید علی شجاع پس از تشییع از مقابل بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی با یک دستگاه آمبولانس به طرف شهر گرمی رهسپار شد تا پس از استقبال پرشور اهالی شهید پرور گرمی در آن شهرستان آرام گیرد.


شایان ذکر است؛ پیکر مطهر شهید حسین ولی نژاد هم پس از تشییع از مقابل بقعه شیخ الدین اردبیلی به طرف آرامستان غریبان اردبیل هدایت شده و آن پیکر مطهر در این آرامستان آرام گرفت.


لازم به ذکر است که مراسم شام غریبان شهید حسین ولی نژاد امشب بعد از برپایی نماز مغرب و عشاء در مسجد ائمه(ع) شهر اردبیل و مراسم بزرگداشت این شهید نیز فردا از ساعت 15 الی 17 عصر در محل حسینیه سپاه حضرت عباس(ع) استان با حضور مسئولان اجرایی استان و مردم شهید پرور اردبیل برگزار خواهد شد.


از عموم مردم شریف و ولایتمدار و شهید پرور استان جهت شرکت پرشور در این مراسم دعوت شده است.


اضافه می شود؛ شهیدان ستوان دوم علی شجاع و ستوان یکم حسین ولی‌نژاد دو روز پیش در حال انجام عملیات در منطقه مرزی اصلاندوز در پی مبارزه با قاچاقچیان عتیقه در منطقه خروسلوی بیله‌سوار به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.


پایان پیام/
 

کد خبر 361664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha