جشن میلاد حضرت فاطمه (س) برگزار شد

خبرگزاری شبستان:مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن‌، به همت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه شنبه 30 فروردین‌ با حضور علی جنتی در تالار وحدت برگزار شد.

به  گزارش خبرگزاری شبستان، این مراسم با اجرای رضا رفیع با برنامه‌هایی همچون شعرخوانی، اجرای موسیقی زنده و نقالی در مجموعه تالار وحدت برگزار شد که مورد استقبال حاضران در سالن قرار گرفت.


در ابتدای این مراسم و پس از خوانش چند قطعه شعر توسط مجری برنامه، صابر خراسانی روی صحنه رفت و قطعه‌ای در وصف حضرت فاطمه زهرا (س) و خاندان اهل بیت به صورت دکلمه اجرا کرد.


اجرای دو قطعه موسیقی زنده توسط بنیامین بهادری با همراهی پیانوی نیما وارسته از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای میهمانان بود که مورد توجه حاضران جوان در سالن قرار گرفت.


خواننده پاپ کشور پس از اجرای قطعه گل یاس، در سخنان کوتاهی گفت: «خوشحالم به بهانه چنین روزی در جمع شما هستم. قصد داشتم پس از اجرای یک ترانه مرخص شوم اما دوستان لطف کردند و از من خواستند تا قطعه‌ی دیگری نیز اجرا کنم که فکر کردم با شعری عاشقانه‌تر از جمع شما خداحافظی کنم.»


سپس مجری برنامه بار دیگر روی صحنه آمد و با خواندن شعری، از عبدالجبار کاکایی برای حضور در جایگاه دعوت کرد که این شاعر و ترانه‌سرا در میان تشویق حاضران و به بهانه میلاد دخت نبی‌اکرم (ص) قطعه شعر «رمز طوبی» را خواند.


نقالی توسط سیدمصطفی سعیدی یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که شب گذشته در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی، معاون امور هنری و دیگر مسئولان حاضر در تالار وحدت اجرا شد.


اجرای چند قطعه موسیقی زنده توسط علیرضا افتخاری با همراهی گروه پرنیا پایان بخش مراسم بود.


بنا به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از پایان مراسم، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با علیرضا افتخاری و گروه پرنیا دیدار کرد. جنتی گفت: «آقای افتخاری هنرمند ارزنده و توانمندی هستند و باید از هنر ایشان برای کشور استفاده کنیم.»


همچنین در این روز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای نمایش «سقراط» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی نشست.

 

پایان پیام/

کد خبر 360279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha