رشد 20 درصدی فروش شهروند در اسفند 92/هدیه شهروند برای نام‌های فاطمه

خبرگزاری شیستان: مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند از رشد 20 درصدی فروش جشنواره نسیم نوروزی نسبت به سال 91 خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبستان، قدرت‌الله گودرزی، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در مراسم قرعه‌کشی جشنواره نسیم نوروزی گفت: جوایز این قرعه‌کشی هفت دستگاه خودروی رانا، 1393 قلم لوازم منزل و 8 دستگاه خودرو از سوی تأمین‌کنندگان، در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: همچنین در ایام جشنواره هزار مورد جوایز مختلف در قرعه‌کشی روزانه به مشتریان شهروند اهدا شد.

 

وی ادامه داد: فلسفه وجودی فروشگاه‌های شهروند، تنظیم قیمت و عرضه در بازار و کمک به اقشار مختلف جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه نهضت کاهش قیمت یکی از مسایلی است که فروشگاه‌ شهروند آن را دنبال می‌کند، اظهار کرد: در بسیاری از اقلام سود عملیاتی قریب به یک درصد است و در برخی کالاها هم این سود به حد مرز رسیده تا شهروندان در تهیه اقلام مورد نظر خود با مشکل مواجه نشوند.

 

گودرزی ادامه داد: در اسفند 92 شش میلیون نفر به فروشگاه‌های شهروند مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه در سال 91 با 20 درصد رشد مواجه بوده است.

 

وی همچنین تعداد فاکتورها را بیش از 2 میلیون عنوان کرد و گفت: تعداد فاکتورهای صادرشده در اسفند به بیش از 2 میلیون فاکتور رسید که نسبت به بهمن 92، 50 درصد و اسفند سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.

 

به گفته مدیرعامل شهروند، فروش ویژه اسفند شهروند 120 میلیارد تومان بوده که نسبت به اسفند سال گذشته با 5/4 درصد رشد مواجه بوده است.

 

توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در سال 93

 

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر توسعه فروشگاه‌های شهروند اظهار کرد: فروشگاه ایران‌زمین با مشارکت بخش خصوصی، فروشگاه دارآباد و یک فروشگاه دیگر در اول خیابان رسالت در نیمه اول سال 93 افتتاح خواهند شد.

 

وی افزود: توسعه فروشگاه‌های شهروند آغاز شده و طبق مصوبه اولویت با فروشگاه‌های استیجاری است ضمن اینکه در هشت منطقه تهران شعبه‌ای نداریم و برنامه‌هایی برای ایجاد شعبه در این مناطق نیز خواهیم داشت.

 

تخفیف جشنواره گل یاس ویژه روز زن

 

مدیرعامل فروشگاه شهروند همچنین از جشنواره ویژه گل یاس و تخفیف فروشگاه‌های شهروند به مدت یک هفته خبر داد و گفت: این جشنواره از روز 27 فروردین تا سوم اردیبهشت به مناسبت هفته زن برگزار و هزار بارکد از طریق پوشاک و مواد غذایی مشمول تخفیف خواهند شد.

 

وی همچنین از اهدای هدیه به 7932 نفر از مشتریان زن وفادار شهروند خبر داد و گفت: این افراد عضو باشگاه وفادار شهروند هستند که علاوه بر اهدای هدیه به این افراد به 1210 نفر از بانوانی که نام فاطمه و یا زهرا دارند، هدایایی نیز در نظر گرفته شده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 360320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha