260 معلم نمونه استان یزد تجلیل می شوند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، از تجلیل 260 معلم استان در هفته معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، احمد شیرزاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، ظهر امروز(31 فروردین) در اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان در سال 93 که به منظور برنامه ریزی جهت بزرگداشت هفته مقام معلم در سالن شهید ساداتی برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن گفت: از 260 معلم نمونه استان در سطوح مختلف از مدرسه تا سطح کشور در هفته بزرگداشت مقام معلم تجلیل می شود.

 

وی خواستار حضور و مشارکت نهادها، سازمان ها، ادارات و تشکل های مردمی برای تجلیل از مقام معلمان در سطح استان شد و افزود: در هفته معلم، برنامه های متنوعی از سوی تشکل ها برای تجلیل از مقام والای معلم برگزار می شود.

 

شیرزاد، افزود: برنامه های بزرگداشت مقام معلم در استان یزد با تجلیل از 124 شهید معلم استان و دیدار با خانواده های آنها آغاز می شود.

 

وی تجلیل از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت، معلمان بازنشسته، معلمان تأثیرگذار و عیادت از معلمان در بستر بیماری را از دیگر برنامه های روز معلم در استان اعلام کرد.

 

در ادامه این نشست علیرضا مصباح فر معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به تشریح برنامه های بزرگداشت هفته مقام معلم پرداخت و گفت: دیدار فرهنگیان با امام جمعه و استاندار یزد، شرکت فرهنگیان و دانش آموزان در نماز جمعه 12 اردیبهشت، عطرافشانی گلزار مطهر شهدای معلم، عیادت از فرهنگیان بستری و دیدار با خانواده شاهد و پیشکسوتان فرهنگی از جمله برنامه های هفته معلم است.

 

وی برگزاری زنگ سپاس، رژه سپاس، شب شعر معلم، شبی با قرآن و برپایی نمایشگاه توانمندی های معلمان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه های هفته معلم ذکر کرد.

 

مصباح فر، برگزاری جشن شادی با حضور هشت هزار تن از معلمان و خانواده های آنان در هفته معلم، اجرای برنامه روزی به یاد دیروز در مدارس قدیمی استان،‌ تجلیل کارکنان ادارات از معلمان تأثیرگذار خود، حضور مسئولان در مدارس و اهدای شاخه گل به معلمان را از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته معلم یاد کرد.

 

وی تجلیل از معلمان نمونه کشوری، استانی و منطقه ای، معرفی معلمان موفق، انجام تبلیغات شهری و معرفی معلمان موفق در برنامه های صدا و سیما را نیز از سایر برنامه های پیشنهادی این هفته اعلام کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 360414

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha