نصب المان‌های مذهبی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک از نصب المان های مذهبی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام مادر در میادن شهر اراک خبر داد.

فاطمه عسگری، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک، ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: فضای شهری نیز باید گویایی این مناسبت بزرگ باشد که به همین دلیل این سازمان اقدام به  نصب المان‌های مذهبی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) کرده است.

 

 وی افزود: با توجه به تقارن میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) با سلاله پاک ایشان امام خمینی(ره) و روز زن، سازمان زیباسازی المان‌ها را محوریت حضرت فاطمه(س) و حضرت امام خمینی(ره) طراحی و نصب کرده است.

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک، خاطر نشان کرد: به مناسبت این اعیاد المان‌هایی در میدان ولی‌عصر، میدان سرداران و میدان امام حسین نصب شد.

 

عسگری همچنین از ماندگاری 15 المان نوروزی در سطح شهر اراک نیز خبر داد و گفت: از 28 المان نصب شده در طرح استقبال از بهار تعداد 15 المان به صورت ثابت و به منظور حفظ زیبایی، ایجاد تنوع در سیمای شهر و استفاده شهروندان در مکان‌های مشخص باقی می‌ماند.


این مقام مسئول ادامه داد: باتوجه به درخواست شهروندان المان میدان مادر به لچکی کناری میدان منتقل شد و به عنوان المان ثابت جانمایی شد.


وی در پایان گفت: جانمایی المان‌های ثابت به‌ منظور هر چه بهتر نمودن مبلمان شهری و زیبایی بصری در دستور کار سازمان قرار گرفته و امید است که شهروندان اراکی با حفظ و نگهداری مبلمان شهری، هم‌چون گذشته ما را در این امر یاری نمایند.

 

پایان پیام/

کد خبر 360581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha