همایش ملی راهکارهای تحقق سبک زندگی اسلامی در خراسان شمالی برگزارمی شود

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه پیام نور خراسان شمالی از برگزاری همایش ملی راهکارهای تحقق سبک زندگی اسلامی همزمان با اول خرداد ماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت الاسلام حمیدرضا طیبی نسب، رئیس دانشگاه پیام نور خراسان شمالی امروز (1 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران استان با اشاره به ارسال 300 مقاله به دبیرخانه این همایش گفت: این مقالات از سراسر کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده است.
 

وی افزود: در این میان با حذف مقالات تکراری تعداد 263 مقاله مورد ارزیابی اولیه قرار گرفت و 70 مقاله انتخاب شدند.
 

حجت الاسلام طیبی نسب تصریح کرد: تا پایان هفته جاری نیز ارزیابی مرحله دوم مقالات ارسالی انجام و نتایج نهایی اعلام می شود.
 

وی راهکارهای اجرایی کردن اخلاق و تربیت اسلامی در جامعه، الگوی صحیح تفریحات و سرگرمی ها و استفاده بهینه از فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی، تعامل جمعیتی با تکیه بر ازدواج آسان و جلوگیری از افزایش طلاق را از مهمترین محورهای همایش اعلام کرد.
 

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان شمالی ارائه الگوی صحیح کسب و کار و رزق حلال، احیای هنر و معماری ایرانی اسلامی، راهکارهای حفاظت از محیط زیست و میراث فرهنگی و علل پرخاشگری و خشونت و راهکارهای برقراری امنیت روانی و اجتماعی را از دیگر محورها برشمرد.
 

گفتنی است؛ در حالی که قرار بود این همایش در تاریخ 11 اردیبهشت ماه برگزار شود؛ با 21 روز تاخیر اول خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 360646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha