ارتقای سطح فرهنگی و توسعه اقتصادی وظیفه همگانی است

خبرگزاری شبستان: استاندار استان مرکزی، گفت: ارتقای سطح فرهنگی جامعه و توسعه اقتصادی نیازمند کار گروهی و همگانی و همدلی افراد با یکدیگر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمد حسین مقیمی، استاندار استان مرکزی، (2 اردیبهشت) در دیدار با رئیس و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی اراک، روسای دانشکده ها، مدیران شبکه های بهداشتی استان، روسایی بیمارستان ها و مراکز آموزشی و درمانی که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، گفت: توسعه اقتصادی و ارتقای سطح فرهنگی کار عمومی و عظم ملی مسئولان و مردم را می طلبد و این مهم به خوبی در بیانات مقام معظم رهبری مشخص است.

 

وی با اشاره به شعار سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: همه باید در راستای تحقق این شعار در عرصه های مختلف تلاش کنیم.

 

استاندار مرکزی، در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حاکمیت تفکر و خرد جمعی از شاخصه های مدیریت جهادی است، اضافه کرد: در سال جاری مسئولان دولت گام های بلندی در راستای ارتقاع سطح سلامت جامعه برداشتند.

 

مقیمی، اولین و مهم ترین شاخصه یک مدیر را انجام امور و مسئولیت ها برای رضای خدا دانست و ادامه داد: مدیران مملکت اسلامی ایران باید با تلاش در راستای تحقق شعار سال برای دست یافتن به مدیریت جهادی بیشتر تلاش کنند.

 

استاندار استان مرکزی، تاکید بر تامل در سازمان ها و ساختارها، هماهنگی و همدلی با دستگاه های اجرایی و تعامل با آنان در مدیریت جهادی، بها دادن به افراد فعال و اهل کار، تاکید در استفاده از تولیدات داخلی و تلاش برای افزایش تولیدات داخلی با کیفیت بالا و صرفه جویی در هزینه های عمومی، بهره وری و اصلاح الگوی مصرف، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و ایجاد رقابت، کمک به محرومان، برنامه محوری، دانش محوری و تجربه گرایی را از دیگر شاخصه های مدیریت جهادی عنوان کرد.

 

در ادامه این دیدار، دکتر حسن طاهر احمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک، نیز در سخنانی با اشاره به اینکه هشت هزار و 500 نیرو در سطح دانشگاه علوم پزشکی اراک در حال فعالیت هستند، ادامه داد: از این تعداد چهار هزار و 800 نفر بانوانی با سمت مدیریت، ریاست بیمارستان و اساتید دانشگاه هستند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 361197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha