تعالی رفتار فردی سرلوحه کار پلیس است/ اشراف اطلاعاتی لازمه کار پلیسی

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه سرلوحه کار نیروی انتظامی در تعالی رفتار فردی و سازمانی است، گفت: نیروی انتظامی سازمانی پژوهشگر محور بوده و هدف تأمین امنیت فردی و اجتماعی را دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار ابراهیم قائدرحمتی، فرمانده انتظامی گیلان در مراسم اعطای سردوشی به سربازان چهارمین دوره مقطع افسری و درجه‌داری مرکز آموزشی فرعی صاحب الزمان(عج)، اظهار کرد: پلیس در همه زمینه‌ها با پیگیری هدفمند و استفاده از ابزارهای هوشمند درصدد تأمین امنیت روانی مردم است.


وی با اشاره به اینکه سرلوحه کار نیروی انتظامی در تعالی رفتار فردی و سازمانی است، تاکید کرد: توفیق الگوی قرار دادن و سرمشق گرفتن از زندگی حضرت زهرا (س)، مایه تأمین رستگاری دنیا و آخرت است.
 

قائدرحمتی، بهترین الگو و شاخص برای رستگاری در دنیا و آخرت را پیروی عملی از سیره پیامبر و ائمه اطهار (ص) دانست و تصریح کرد: دوری و فاصله گرفتن از الگوهای اسلامی ومراجعه به الگوهای منحط جوامع غربی موجب دورشدن از کرامات انسانی و بروز مشکلات در زندگی است.
 

فرمانده انتظامی گیلان، شیعه واقعی بودن را در گرو مطیع بودن در همه ابعاد نه فقط ادعای زبانی برشمرد و خاطرنشان کرد: افزایش توفیقات در رسیدن به هدف در داشتن نیت خیر و انضباط در همه ابعاد است.
 

وی در ادامه به الویت های نیروی انتظامی در سال 93 اشاره و اظهار کرد: مبارزه با سرقت و کاهش سرقت، کاهش تصادفات، ارتقا امنیت اجتماعی، تامین امنیت بیشتر مرز و برخورد با خرده فروشان و معتادان تابلو و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی در سال جدید است.
 

قائدرحمتی، اشراف اطلاعاتی در همه زمینه‌ها را لازمه کار پلیس اعلام و یادآوری کرد: پلیس به دنبال ایجاد روحیه نشاط و امنیت در جامعه برای یکایک شهروندان است.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان روندکاهش تصادفات را نیز از ابتدای سال‌جاری خوب توصیف کرد و گفت: امیدواریم روندکاهش تصادفات با همکاری و همیاری مردم و سایر دستگاه‌ها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کرده و با استفاده از فناوری‌های روز و تجهیزات و تدابیر کارشناسانه و هوشمندانه کاهش 20 درصدی تصادفات را در طول سال شاهد باشیم.
 

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی سازمانی دانش‌بنیان و پژوهشگر محور بوده و هدفش تأمین امنیت فردی و اجتماعی مردم در همه زمینه‌ها است.
 

قائدرحمتی خدمت به مردم در لباس مقدس سربازی را بهترین عبادت دانست و اظهار کرد: خدمت گزاری به مردم توفیق الهی بوده و ما باید با خدمت صادقانه و تعالی در رفتار خود قدرشناس این توفیق الهی باشیم.
 

فرمانده انتظامی گیلان، اذعان کرد: سعی کنید از دانش و علمی که دارید بهترین بهره را در خدمت‌گذاری به مردم برده و برای جامعه و مردم خود مفید باشید.
 

پایان پیام/

کد خبر 361206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha