شماره گذاری خودرواز پایان اردیبهشت/معارفه رئیس پلیس راهنمایی علی آباد

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان، از شماره گذاری خودروها از پایان ماه جاری در علی آباد کتول خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار سیدمحمود میرفیضی، فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان، روز گذشته (4 اردیبهشت) در مراسم معارفه رئیس اداره پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان علی آباد کتول گفت: ما در مجموعه نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی، معیارهایی همچون شایسته سالاری، خلاقیت، نوآوری، تعهد، تجربه و پویایی را مد نظر داریم.


وی افزود: در کنار این معیارها و مهمتر از همه با انگیزه بودن و اثر بخش بودن است که یک فرمانده بتواند در محل خدمتش، اعتماد و اعتبار مردمی را افزایش دهد.


میرفیضی با بیان اهمیت امنیت در جامعه اذعان داشت: احساس امنیت از خود امنیت مهمتر و با ارزش تر است و برای ما بسیار اهمیت دارد که یک فرمانده احساس امنیت را در مردم منطقه افزایش دهد.


وی ایجاد ارتباط و همکاری مردم با پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی را باعث ایجاد امنیت برای رانندگان دانست و اظهار داشت: همکاری مردم با نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی باعث ایجاد آرامشی است که به خود مردم بر می گردد و این مردم با گوش فرا دادن به خواسته های ماموران در حوزه جاده ای و حمل و نقل سلامت و امنیت را به خانواده های خود هدیه کرده اند.


فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان، همچنین از شماره گذاری خودروها از پایان ماه جاری در علی آباد کتول خبرداد و گفت: لازم است به مردم شهرستان علی آباد کتول این نوید را بدهیم که برای مردم این شهرستان در سال 93 اقدام ویژه ای داریم.


میرفیضی افزود: از پایان اردیبهشت سال جاری، شماره گذاری خودروها در این شهرستان انجام خواهد شد و دیگر لازم نیست مردم عزیز این شهرستان برای پلاک کردن خودرو هایشان به مرکز استان بیایند.


در این مراسم سروان عبدالله حاجیلری به سمت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان علی آباد کتول منصوب و از همت و تلاش سرگرد علی عبدی، رئیس پیشین راهنمایی و رانندگی این شهرستان تقدیر شد.


پایان پیام/

کد خبر 361785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha