کمیته امداد در راستای اشتغال زایی کارنامه موفقی دارد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه مارگون با بیان این که کمیته امداد در راستای اشتغال زایی کارنامه موفقی دارد، افزود: با حمای و توانمندسازی مددجویان می توان اقدامات مطلوب تری انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد، امام جمعه مارگون امروز (6 اردیبهشت) در مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد مارگون، گفت: کمیته امداد یک نهاد حمایتی با رویکرد دینی و شکل گرفته از دل آموزه های دینی است.

وی اظهار داشت: این نهاد حمایتی در دو حوزه هم مددگر نظام و هم مددگر مردم است که در حوزه های مختلف به یاری نظام آمده و کمک کرده است.
حجت الاسلام مصباح نژاد افزود: کمیته امداد با این جامعیت نقش اساسی و مهمی در اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی دارد و اگر حمایت های کمیته امداد نبود، مردم در بحران ها سختی زیادی متحمل می شدند.

امام جمعه مارگون با اشاره به این که کمیته امداد در راستای اشتغال زایی کارنامه موفقی دارد، تصریح کرد: با حمایت های بیشتر برای ایجاد شغل و به تبع آن توانمندسازی مددجویان می توان اقدامات مطلوب تری انجام داد.

وی به مجتمع دانش آموزی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این مجتمع با ارائه خدمت به دانش آموزان نیازمند در راستای توسعه و رشد استعدادهای دانش آموزان نقش به سزایی دارد و در سخت ترین شرایط یاری گر این دانش آموزان بوده است.

حجت الاسلام مصباح نژاد با بیان این که مدیریت به معنای استفاده از حداقل برای بهره برداری بیشتر است، گفت: تا انسان بر نفس خود مدیر نباشد نمی تواند در بیرون مدیریت کند.

امام جمعه مارگون در پایان مدیران را به نماز و رابطه با خداوند و صبر توصیه کرد و افزود: انسان تنها به وسیله نماز به رشد و تعالی و شکوفایی می رسد.

پایان پیام/

کد خبر 362166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha