سبک زندگی اسلامی در مدارس کشور گسترش یابد

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تربیت اسلامی نسل جوان باید سرلوحه تمام کارهای آموزش و پرورش قرار گیرد گفت: سبک زندگی اسلامی در مدارس کشور ترویج و گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ظهر امروز(8 اردیبهشت) در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به فرهنگ اظهار کرد: آموزش و پرورش باید در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و دغدغه علماء تلاش مضاعف داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: تربیت اسلامی نسل جوان باید سرلوحه تمام کارهای آموزش و پرورش قرار گیرد و تعالیم آن براساس آموزه‌های دینی باشد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تربیت اسلامی سرلوحه فعالیت‌های آموزش و پرورش است، گفت: سبک زندگی اسلامی در مدارس کشور ترویج و گسترش یابد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، اظهار کرد: در جامعه باید انسان‌هایی مانند شهید علامه مطهری داشته باشیم؛ امروز ضروری است جامعه ما بار دیگر به انسان‌هایی که قدرت فهم، تبیین و پاسخگویی را داشته باشند مراجعه کند و این مهم به تنهایی از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست و حوزویان باید در این زمینه ورود کنند.

 

گفتنی است، در این دیدار آیت‌الله قربانی یکی از آثار تالیفی خود با عنوان «رساله تربیت اسلامی» را به وزیر آموزش و پرورش اهدا کرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 362917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha