اوقات فراغت بر ابعاد زندگی اجتماعی، فرهنگی جوانان اثر می گذارد

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج، با تاکید بر اهمیت چگونه گذراندن اوقات فراغت، گفت: اوقات فراغت بر ابعاد زندگی اجتماعی، فرهنگی نوجوانان و جوانان اثر می گذارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، موحد امان‌اللهی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج امروز (10 اردیبهشت)در جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت این شهرستان که در محل سالن فرمانداری این شهرستان برگزارشد، گفت: چگونگی گذران اوقات فراغت بر ابعاد زندگی اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی نوجوانان و جوانان اثر می گذارد.


وی افزود: همچنین اوقات فراغت مطلوب به افزایش سطح شعور و آگاهی و تبادل افکار منجر می شود و بینش جوانان و نوجوانان را به زندگی و آینده تقویت می کند.

این مقام مسئول، در خصوص غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان بی بضاعت، افزود: خانواده‌های متمکن جامعه قادر به تامین هزینه‌های مالی مربوط به غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندانشان هستند بنابراین باید برای بهره مند شدن قشر بی‌بضاعت جامعه از این کلاس ها برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کنیم و در این راستا کلیه ادارات باید با بهره گیری از حداکثر امکانات موجود در این حوزه فعالیت کنند.


وی خواستار تنظیم برنامه‌های منسجم و اثرگذار از سوی ادارات سطح شهرستان سنندج شد و تصریح کرد: با وجود تجربه های سال های گذشته دیگر نباید شاهد موازی کاری بعضی دستگاههای ذیربط باشیم، متولیان امر باید با برنامه ریزی دقیق و کارشناسانه حداکثر بهره را از تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت جوانان برای تاثیرگذاری برنامه ها و به فعلیت رساندن استعدادهای بالقوه دانش آموزان و جوانان ببرند.

 معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج افزود: دشمنان ایران اسلامی همواره چشم طمع به منابع ارزشمند ایران اسلامی که نوجوانان وجوانان هستند، دارند و از هر فرصتی برای گمراهی و انحراف کشیدن آنها از طریق هجمه های فرهنگی عمل می کنند پس این وظیفه همه مسئولان و متولیان غنی‌سازی اوقات فراغت را به مراتب سنگین‌تر می‌کند.


وی افزود: ماباید با توجه به برنامه های سنوات گذشته در رفع مشکلات اقدام و بر اساس نیازسنجی از علایق نوجوانان و جوانان برنامه ریزی جامعی را در سال جدید با توجه به شعار امسال برای اوقات فراغت ارائه دهیم.


امان‌اللهی، در ادامه اذعان کرد: هدف از تشکیل این جلسه ، برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی میان ادارات و نهادهای شهرستان جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان ونوجوانان است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان با استفاده از ظرفیت های خود نسبت به فراهم کردن برنامه های مربوط به اوقات وفراغت نوجوانان وجوانان اقدام بیشتری انجام دهند.

 
پایان پیام/
 

کد خبر 363520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha