دوره آموزشی اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان پارس آباد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نخستین دوره آموزشی اوقات فراغت کانون های مساجد با حضور مسئولان و جمعی از فعالان کانون های مساجد شهرستان پارس آباد در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، ولی کریمی، فرماندار پارس آباد، در نخستین دوره آموزشی اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان پارس آباد، اظهارکرد: منابع شهرستانی خوبی در جهت غنی سازی اوقات فراغت و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی تخصیص یافته و تلاش خواهیم کرد تا ارتباط و اهمیت فعالیت فرهنگی و هنری در مساجد پر رنگ تر دیده شود.


در ادامه این مراسم، یوسف روزگاری، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس، با اشاره به اهمیت توسعه کمی در کنار کیفی بودن برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد، تصریح کرد: در فصل تابستان هم افزایی با سایر دستگاه اجرایی بویژه فرهنگی و ورزشی شهرستان ارتباط خوب و موثری هست و اعضای کانون های مساجد می توانند از امکانات و خدمات فرهنگی، آموزشی و تفریحی استاده کنند.


نادر سقا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در تشریح برنامه و فعالیت های کانون مساجد استان در سال 93، یادآور شد: اهمیت اجرایی کردن پیام مقام معظم رهبری در شعار امسال و مطرح کردن مسائل اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی دینی، کارآفرینی و اشتغال زایی در کنار سایر برنامه های کانون های مساجد به طور ویژه در دستور کار خواهد بود و مدیران مسئول کانون ها همت ویژه در اجرایی کردن این برنامه ها باید داشته باشند.


گفتنی است، در پایان این مراسم، در ارتباط با بسته های فرهنگی و اقلام ارائه شده به مدیران مسئول توضیحاتی کاملی داده شد و مسئولان کانون ها به ارائه نقطه نظرات و مشکلات و پیشنهادت در جهت تقویت برنامه و فعالیت های کانون های مساجد شهرستان پارس آباد پرداختند.


پایان پیام/
 

کد خبر 364158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha