معلمان الگوی رفتاری دانش آموزان و حلقه اتصال آنها به جامعه هستند

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، گفت: معلمان الگوی رفتاری و حلقه اتصال دانش آموزان با جامعه و محیط اطرافشان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، امروز (14 اردیبهشت) در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان که در محل سالن شهید پاکنژاد دانشکده فرهنگیان برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد بزرگ معلم شهید استاد مطهری و بزرگداشت مقام معلم گفت: علیرغم آنکه جامعه امروز با فرهنگ ها و ضد فرهنگ های بسیاری روبروست و با توجه به آنکه برای تربیت صحیح فرزندانمان پیش از گذشته نیازمند حضور معلمان در عرصه تربیت هستیم اما متاسفانه کمترین نقش را برای آنان قائل هستیم.

 

وی بر لزوم فراهم کردن ابزار و ظرفیت های لازم جهت ایفای نقش معلمان در جامعه تاکید کرد و افزود: معلمان الگوی رفتاری دانش آموزان و حلقه اتصال آنها به جامعه هستند.

 

طالبی، از معلمان به عنوان کعبه آمال دانش آموزان یاد کرد و گفت: اگر اکنون جشن 20 سال صدر نشینی در کنکور سراسری را جشن می گیرم به دلیل زحمات معلمان و مدیرانی است که دلسوزانه در این راه تلاش کرده اند.

 

وی بر لزوم تقویت روحیه پرسشگری و جستجوگری در دانش آموزان تاکید کرد و اظهار داشت: معلمانی که در این مراسم به عنوان معلم نمونه از آنها تجلیل می شود باید کمک کنند تا فضای تعلیم و تربیت استان به سمتی حرکت کند که استان یزد بتواند در این حوزه به الگویی برای سایر استان ها تبدیل شود.

 

در پایان این مراسم با حضور روسای پیشین آموزش و پرورش استان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرمانده سپاه الغدیر استان و دکتر مرتاض از چهره های ماندگار استان از معلمان برتر استان تجلیل شد.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 364693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha