همایش علمی و تخصصی منشور تربیت علوی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل، از برگزاری همایش عظیم علمی و تخصصی منشور تربیت علوی به مناسبت میلاد امام علی(ع) خبر داد.

رحیم انور، مدیر بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، با اعلام این خبر، اظهارکرد: این همایش عظیم با حضور آیت الله دین پرور، رئیس بنیاد نهج البلاغه کشور 21 اردیبهشت سال جاری ساعت 10 و 30 دقیقه صبح در سالن مجتمع فرهنگی ولایت برگزار می شود.


وی، با بیان اینکه برنامه های متعددی برای این ایام به همت بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل تدوین دیده شده است، افزود: افتتاح و راه اندازی جلسات عمومی هفتگی نهج البلاغه در پنج نقطه شهر اردبیل یکی از این برنامه هاست که افتتاح نمادین این جلسات در 20 اردیبهشت ماه ساعت 18 عصر در محل کانون فرهنگی هنری بعثت ویژه خواهران است.


انور، با اشاره به این نکته که جلسات عمومی نهج البلاغه با مشارکت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار می شود، تصریح کرد: در طول مدت کوتاهی که از افتتاح دفتر این بنیاد در استان می گذرد، در خصوص تشکیل و توسعه محافل انس با نهج البلاغه کارهای بسیار مهمی صورت گرفته است.


دفتر بنیاد نهج البلاغه در شهرستان مشگین شهر افتتاح می شود

مدیر بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل، راه اندازی سایت بنیاد به آدرس www.bnda.ir و سامانه پیامکی به شماره 10002807 به منظور تسهیل در ایجاد ارتباط با شهروندان و علاقمندان به حوزه معارف علوی را یادآور شد و گفت: ما باید با تمام توان خود، الگوهای کاربردی نهج البلاغه را در سطوح مختلف زندگی مردم ساری و جاری کنیم.


انور، در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی و افتتاح دفتر بنیاد نهج البلاغه در شهرستان مشگین شهر خبر داد و اظهار کرد: این افتتاح نیز با حضور آیت الله دین پرور، مسئولان استانی، شهرستانی و اساتید حوزه و دانشگاه در روز شنبه 20 اردیبهشت ماه ساعت 10 و 30 دقیقه قبل از ظهر در محل دانشگاه پیام نور آن شهرستان برگزار می شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 364957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha