حضور 2 هزار عضو کانون های مساجد ایلام در آیین های اعتکاف

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام، از حضور حدود 2 هزار نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان در مراسم ها و آیین ها ویژه اعتکاف در سراسر استان خبر داد.

حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(16 اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در ایام اعتکاف سال جاری مسابقه کتابخوانی ویژه زندگینامه حضرت علی(ع) در بین دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی استان برگزار می شود.


وی، حمایت از کانون های مجری طرح اعتکاف در مساجد استان، اهدای قرآن و ادعیه و اجرای برنامه پذیرایی از معتکفان به همت کانون های مساجد در تعدادی از کانون های مجری و برگزاری نماز جماعت از برنامه های دبیرخانه در ایام اعتکاف سال جاری عنوان کرد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ابراز کرد: مراسم های ویژه آیین معنوی اعتکاف در 10 کانون فرهنگی و هنری مصلی، 10 مرکز بخش و تعدادی از روستاهای پرجمعیت استان به همت مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری برگزار می شود.


چراغی پور، با بیان اینکه پیش بینی می شود حدود 2 هزار نفر از اعضای کانون های مساجد در آیین های ویژه اعتکاف حضور داشته باشند، افزود: با هماهنگی های انجام شده تعدادی از روحانیون استان برای برقراری نماز جماعت و بیان مسائل شرعی و پاسخگویی به شبهات دینی در کانون های فرهنگی و هنری و مساجد حضور خواهند داشت.


وی، در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شده که اعضای ستاد شئونات فرهنگی استان از برنامه ها و آیین های ویژه اعتکاف در کانون های مساجد بازدید داشته و در این مراسم های معنوی حضور یابند.


گفتنی است، در حال حاضر 243 کانون فرهنگی و هنری مسجد در نقاط مختلف استان ایلام فعالیت دارند.


پایان پیام/

 

کد خبر 365253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha