ثبت نام 590 هزار تهرانی برای دریافت بیمه سلامت

خبرگزاری شبستان: سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی آخرین جزئیات و آمار ثبت نام کنندگان در سایت بیمه سلامت را اعلام کرد.


سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی آخرین جزئیات و آمار ثبت نام کنندگان در سایت بیمه سلامت را اعلام کرد و گفت: براساس آمارهای بدست آمده تا امروز استانهای تهران و کهکیلویه و بویراحمد بیشترین و کمترین متقاضیان ثبت نام بیمه همگانی رایگان را به خود اختصاص داده اند.
 

 

پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران: مهدی میرشاه ولد، سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی آخرین جزئیات و آمار ثبت نام کنندگان در سایت بیمه سلامت را اعلام کرد و گفت: براساس آمارهای بدست آمده تا امروز استانهای تهران و کهکیلویه و بویراحمد بیشترین و کمترین متقاضیان ثبت نام بیمه همگانی رایگان را به خود اختصاص داده اند.

 

وی اظهار کرد:از آغاز ثبت نام تا پایان روز پنجشنبه 18 اردیبهشت ماه حدود 3 میلیون و 370 هزار نفر و در قالب یک میلیون و 406 هزار خانوار در سایت بیمه سلامت ایرانیان ثبت‌نام کرده‌اند.

 

بنابر گزارش سایت استانداری تهران، وی در مورد متقاضیان استانهای مختلف نیز گفت: بیشترین تعداد ثبت‌نامی مربوط به استانهای تهران با 590 هزار و 577 نفر ، خراسان رضوی با 332 هزار 773 نفر، آذربایجان غربی با 257 هزار و 830 نفر ، خوزستان با 200 هزار و 224 نفر ، آذربایجان شرقی با 193 هزار و 41 نفر و اصفهان با 169 هزار و 460 نفر است .

 

به گفته وی ،کمترین آمار ثبت نام کنندگان بیمه رایگان همگانی در سایت سازمان بیمه سلامت نیز مربوط به استان کهکیلویه و بویراحمد با حدود 12هزار نفر است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 366465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha