بیش از سه هزار نفر در مساجد یزد معتکف می شوند

خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، از اعتکاف بیش از 3000نفر در مساجد شهرستان یزد خبر داد.

حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، ضمن تبریک میلاد امام جواد (ع)، به خبرنگار شبستان از یزد گفت: بیش از سه هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف امسال شهرستان یزد ثبت نام کردند.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام امسال از دو طریق حضوری و اینترنتی صورت می گیرد افزود: حدود یک هزار و 950 نفر اینترنتی و مابقی به صورت حضوری جهت شرکت در این مراسم معنوی ثبت نام کرده اند.

 

کارگر، تعداد مساجد میزبان مراسم اعتکاف را در استان 127 باب اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد 28 مسجد در مرکز استان و مابقی در شهرستان ها قرار دارد.

 

وی افزود: در شهرستان های استان ثبت نام به صورت حضوری صورت می گیرد که هنوز آمار دقیقی از تعداد ثبت نام کنندگان در دست نسیت.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: مسجد ملا اسماعیل با بیش از 600 معتکف در بخش برادران و مسجد اعظم امامزاده جعفر(ع) با ثبت نام بیش از 350 نفر در بخش خواهران میزبان بیسترین تعداد معتکفین در سطح استان هستند.

 

وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی تا ساعت 24 امشب گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام در این مراسم معنوی می توانند یه سایت تبیان یزد مراجعه کنند.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 366499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha