سبک زندگی اسلامی، سبک ماندگار است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به بهره گیری از سبک زندگی اسلامی و ائمه(ع)، آن را سبک زندگی ماندگار عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، امروز(20 اردیبهشت) آغاز هفته های فرهنگ رضوی در کرمانشاه را به فال نیک گرفت و گفت: انشالله همه خدمتگذار خوبی برای فرهنگ رضوی باشیم.


وی با اشاره به میلاد امام جواد(ع) این امام همام را محضر جود الهی معرفی کرد و افزود: جود ایشان به این معنی است که ظهور این خصوصیت در ایشان بیشتر بوده وگرنه تمام ائمه معصومین(ع) همه جود و کرم داشته اند.


نماینده ولی فقیه در استان، گفت: موقعیت علمی، فکری امام رضا(ع)، مرجعیت علمی متصل به وحی، قرآن و رسول خدای این امام رئوف، برای حاکمیت وقت قابل تحمل نبود.


وی با بیان اینکه فرهنگ اسلامی سرمایه ی اصلی کشورهای مسلمان است، تصریح کرد: آن چیزی که انقلاب اسلامی را به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رساند همین پشتوانه فرهنگ اسلامی و دینی بود.


امام جمعه کرمانشاه، عنوان کرد: خدمت در عرصه فرهنگ علوی، رضوی، فاطمی و مهدوی قدم جدی در حفظ و تقویت پشتوانه فرهنگ اسلامی است که باید همه ما به آن توجه کنیم.


وی به سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان ما از این نوع زندگی هراس دارند و به آن هجمه وارد می کنند لذا باید فرهنگ اسلامی و فرهنگ زندگی ائمه را وارد زندگیمان کنیم، که این سبک زندگی ماندگار است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 366608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha