وصیت نامه امام (ره) شاخص مهم تشخیص حرکت در صراط مستقیم است

خبرگزاری شبستان: سردار نقدی با بیان اینکه سالگرد ارتحال امام فرصتی برای تبلیغ و تجلیل مجدد افکار امام (ره) است گفت: وصیت نامه امام (ره) شاخص مهم انقلاب برای تشخیص حرکت در صراط مستقیم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چه تمهیداتی از سوی بسیج و قرارگاه شهید فهمیده برای برگزاری باشکوه 25 امین سالگرد ارتحال امام (ره) صورت گرفته است گفت: این سالگرد فرصتی است برای تجدیدمیثاق با امام و برای تجلیل و تبلیغ مجدد افکار و ارمانهای ان امام بزرگوار.

 

وی افزود: وصیت‌نامه امام (ره) یکی از شاخص‌های مهم انقلاب برای تشخیص حرکت در صراط مستقیم است که همه باید بر آن پایبند باشیم و در این ایام خط به خط و سطر به سطر ان را مرور کنیم و ان را به جامعه و نسل جدید منتقل کنیم.

 

سردار نقدی تصریح کرد: امسال نیز مثل هر سال دوستان با برگزاری این نشست قصد داشتند تا با هماهنگی‌های لازم و پیش بینی بسترهای یک زیارت بامعرفت و خوب برای زواری که از سراسر کشور به مرقد امام می‌آیند امکانات لازم را فراهم کنند.

 

وی گفت: در این همایش مسایل ترافیکی،‌بهداشتی، استقرار، ایمنی و مسایل امنیتی و همچنین کارهای فرهنگی که قرار است در اطراف حرم انجام شود موردبررسی قرار گرفت و خدا را شکر هماهنگی های خوبی نیز امروز میان دستگاههای اجرایی برقرار است.

پایان پیام/
 

کد خبر 366868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha