برگزاری گردهمایی اشتغال در کمیته امداد استان مرکزی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از برگزاری اولین گردهمایی تخصصی کارشناسان اشتغال در سال جدید خبرداد.

رمضانعلی جلالی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی به خبرنگار شبستان گفت: اولین گردهمایی تخصصی حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی عصر روز گذشته (17اردیبهشت) با حضور تعداد 45 نفر از مسئولان خود کفایی، کاردان های دام و استاد کاران فرش در سالن اجتماعات مرکز تربیت معلم شهید باهنر اراک برگزار شد.

 

وی هدف از برگزاری گردهمایی تخصصی حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان را تشریح برنامه های این حوزه در زمینه های توانمند سازی مددجویان، تلاش در جهت ایجاد تعداد 2678 فرصت شغلی در سال جاری، بهره گیری از علوم و تکنولوژی روز، تقویت و توسعه مشاغل با رویکرد خانگی، درآمد زایی و ثبات مشاغل موجود، بازاریابی و عرضه محصولات مددجویان عنوان کرد.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در ادامه به اهمیت و ضرورت تشکیل این گونه گردهمایی ها اشاره کرد و گفت: گردهمایی و نشست های تخصصی سبب ارتقای سطح معلومات همکاران، تبادل افکار و اندیشه ها، بررسی نقاط ضعف و قوت، همفکری پیرامون رفع مشکلات و موانع، انتقال تجربیات به یکدیگر، کسب ایده و مدل های کارآفرینی و همچنین تبدیل تهدیدها به فرصت می شود.


وی خاطر نشان کرد: با ترویج فرهنگ کار، خود باوری و خود اتکایی بین خانواده های تحت حمایت این نهاد و با اجرای طرح های آموزشی و اشتغالزایی در تحقق شعار امداد که همت و سلامت و توانمند سازی است می توان گام های بلند و مؤثری را برداشت.
 

پایان پیام/

کد خبر 36708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha