هزینه کتاب، سنجش و بیمه تنها وجه نقد قابل دریافت از اولیا

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از اجرای پروژه مهر (ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی جدید) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی(29 اردیبهشت) در نشست خبری ستاد ثبت نام با اصحاب رسانه که در این اداره کل برگزار شد، گفت: تنها وجه قابل دریافت در هنگام ثبت نام هزینه کتاب، سنجش و بیمه دانش آموزان می باشد.


وی با اشاره به اینکه، اخذ وجه تحت عنوان کمک های مردمی در مدارس دولتی کاملا اختیاری و پس از شروع سال تحصیلی انجام می شود، افزود: مدارس تیزهوشان، قرآنی، نمونه، شاهد، هیات امنایی و غیردولتی طبق قانون مجاز به دریافت شهریه هستند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: در حال حاضر در فصل امتحانات قرار داریم و زمان ساماندهی نیروی انسانی و ثبت نام دانش آموزان است، که پروژه مهر با موضوعات ثبت نام دانش آموزان، آماده سازی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان مرکزی در حال اجرا می باشد.


این مقام مسئول با اشاره به آغاز ثبت نام دوره ابتدای، گفت: بر اساس بخشنامه ای که به مدارس ابلاغ شده است، ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی در اول خرداد ماه انجام می پذیرد.


کریم زاده بیان کرد: ثبت نام در سایر مقاطع نیز از 17 خرداد ماه جاری شروع و به مدت یک ماه ادامه دارد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: والدین باید در مدت ذکر شده فرزندان خود را در مدارس محدوده منزل خود با رعایت کروکی ثبت نام نمایند.



پایان پیام/

کد خبر 368969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha