بهره گیری از اندیشه های امام راحل در توسعه سبک زندگی اسلامی

خبرگزاری شبستان: معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: تبین اندیشه های امام خمینی(ره) می تواند گام موثری در توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، قدرت اله رفیعی، معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان امروز(30 اردیبهشت) در اولین جلسه کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام و 15 خرداد اظهار کرد: برگزاری برنامه های 14 و 15 خرداد می‌تواند فرصت مناسبی برای تحق بعد فرهنگی فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال باشد.


وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های استان برای برگزاری برنامه های باشکوه و مردمی استفاده کرد، ادامه داد: آشنایی نسل جوان با اندیشه های امام راحل برجسته ترین اقدام در روزهای پیش رو است.
 

این مقام مسئول با اشاره به احیاء افکار متعالی امام راحل و انتقال آن به نسل جوان، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی(ره) در جهان شناخته شده است و همین مساله اهمیت بازنگری در افکار آن حضرت را می طلبد.
 

رفیعی افزود: وصیت نامه امام خمینی(ره) سند فاخر و جامعی در دست ماست که می توانیم از طریق آن نسبت به توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی گام برداریم.
 

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر برگزاری مسابقات وصیت نامه امام راحل در بین جوانان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب و امام راحل در مساجد می تواند نقش موثری در آشنایی جوانان با اندیشه های آن حضرت داشته باشد.
 

وی توجه به ظرفیت های مردمی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: پتانسیل مردمی و نقش مساجد و تکایا باید در برنامه های این ایام مورد توجه قرار گیرد و در استان شور و شعور حسینی می توان از پتانسیل حسینیه و زینبیه اعظم زنجان نیز بهره مند شد.
 

به گفته رفیعی برگزاری شب شعر و سرودن اشعار مربوط به انقلاب و امام راحل از سوی شعرای استان و جمع آوری این آثار و چاپ آن در قالب کتاب نیز می تواند به عنوان یک حرکت فرهنگی در استان ثبت شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 369206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha