سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر از لشکر کفر جهانی است

خبرگزاری شبستان: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهر با اراده خداوند رقم خورد، اظهار کرد: سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر از دست لشکر کفر جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، بهرام خوشحال، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش امروز(3خرداد) در آیین افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر  'امیر دل ها' و 'نصرعظیم' با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: در چنین روزی سپاه اسلام پس از 575 روز، ضربه اساسی و تعیین کننده‌ای بر پیکر دشمن وارد ساخت و تمامی معادلات، و ذهنیت‌هایی را که درمورد توانایی و قابلیت‌های نظامی ایران وجود داشت، تغییر داد.


وی با بیان اینکه شهر خرمشهر با اراده خدواند و معجزه الهی از دست دشمنان اسلام و انقلاب آزاد شد، افزود: خرمشهر شهر خدا بود و بنا به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) این شهر را خدا آزاد کرد.


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر سرنوشت جنگ را تغییر داد و بر دل دشمنان ترس و وحشت انداخت.


خوشحال رمز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس را در توکل آنان به خدا و تبعیت از ولایت فقیه دانست و گفت: روز سوم خرداد نماد افتخار و پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است که این پیروزی با تبعیت همه جانبه مردم ایران از ولایت ‌فقیه و اتحاد بین رزمندگان، به دست آمد.


گفتنی است، در نمایشگاه عکس و پوستر 'امیر دل‌ها' و 'نصر عظیم' بیش از 20عکس از حضور مقام معظم رهبری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و 30 عکس و پوستر در خصوص عملیات بیت المقدس و دفاع مقدس برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده و از امروز به مدت یک هفته از ساعت 9 صبح تا 13 ظهر و 16 تا 19 عصر در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش دایر است.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 370341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha