کنگره ملی بی بی حکیمه با هدف ثبت حرم چهارم اهل بیت (ع) برگزار شود

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره ملی بی بی حکیمه (س) با همکاری دستگاه های اجرایی با کیفیت عالی و با هدف ثبت استان به عنوان چهارمین حرم اهل بیت (ع) برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (5 خرداد) در جمع خبرنگاران، گفت:کمیته های علمی، اجرایی، پشتیبانی و کمیته فرهنگی تبلیغی با ریاست معاونین استاندار و دبیری دستگاه های اجرایی، امور هماهنگی برگزاری این کنگره را به عهده دارند.

وی با بیان این که دبیری کمیته علمی بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، کمیته اجرایی بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته مالی و پشتیبانی بر عهده سازمان اوقاف و امور خیریه است، افزود: ستاد شهرستانی به ریاست فرماندار و با همین ترکیب در سطح شهرستان گچساران برگزار می شود.

خادمی بر هماهنگی میان کمیته ها تأکید کرد و اظهار داشت: هزینه های مالی این کنگره با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و دستگاه های اجرایی استان تأمین می شود.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه وبویراحمد گفت: نحوه تامین منابع مالی مورد نیاز برای برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه (س) از 2 حوزه استانی و ملی مشخص می شود.

خادمی با بیان این که این امر موجب برنامه ریزی هر چه مناسب تر برای برگزاری کنگره می شود، خواستار همکاری و هماهنگی تمام دستگاه های استان در زمینه برگزاری مطلوب و باکیفیت این کنگره شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره ملی بی بی حکیمه (س) با همکاری دستگاه های اجرایی با کیفیت عالی و با هدف ثبت استان به عنوان چهارمین حرم اهل بیت (ع) برگزار شود.

خادمی گفت: علاوه بر ستاد استانی کنگره ملی بی بی حکیمه (س) باید ستاد شهرستانی این کنگره نیز در گچساران و با مسئولیت فرمانداری این شهرستان تشکیل و فعال شود و برگزاری نشست های این ستاد نیز هر ماه یک بار باشد.


پایان پیام/

کد خبر 370969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha