هفتمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: هفتمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان اردبیل با حضور حمع کثیری از هنرمندان این حوزه در سینما حافظ اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، هفتمین هفته فیلم و عکس سینمای جوانان این استان در قالب 90 فیلم آغاز شده که در سانس های 14 الی 15:30 ، 15:45 الی 17:45، 18 الی 19:15 و 19:30 الی 22 در سینما حافظ اردبیل اکران می شود.


فیلم های کوتاه تابوت، این راننده ها دست ندارند، سوز بی صدا، قفس رنگی، مترسک ها، لچک، کات، گرمی عشق، روزی خواهد آمد، جاده های لغزان، مسیر سبز، آخرین تصویر، روی آنتن، بازگشت، حرف های افتاده و علامت از جمله های برگزیده این هفته هستندمی باشند.


سعیده عدلی، سرپرست انجمن سینمای جوان اردبیل در حاشیه افتتاح این مراسم، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفتمین هفته انجمن سینمای جوانان اردبیل از 8 الی 10 خرداد ماه سال جاری و مراسم اختتامیه نیز در روز شنبه 10 خرداد از ساعت 18 الی 20 در در سینما حافظ اردبیل برگزار می شود.


عدلی، با بیان اینکه 90 فیلم و 32 عکس در هفتمین هفته به نمایش در خواهند آمد، تصریح کرد: آثار برگزدیگان 13 سال فعالیت انجمن در اردبیل طی این 2 روز به نمایش در آمده و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.


سرپرست انجمن سینمای جوان اردبیل، با اعلام این مطلب که ششمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان اردبیل در سال 80 برگزار شده بود، اضافه کرد:بعد از 13 سال هفتمین هفته آن برگزار می شود که در حقیقت گردهمایی فعالان این حوزه به شمار می رود.


همایش بزرگ گردهمایی اعضای انجمن سینمای جوانان در اردبیل برگزار می شود

وی، در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه انجمن سینمای جوانان اردبیل بیش از یک هزار نفر آموزش دیده دارد، گفت: در حال حاضر تنها تعداد 200 نفر در این حوزه فعالیت می کنند که سالانه 3 الی 4 اثر فاخر از این جمع در جشنواره ها و مسابقات شرکت می کند.


عدلی، از برگزاری دوره آموزشی فیلم سازی و مشاغل مرتبط با فیلم سازی در تابستان امسال خبر داد و خاطر نشان کرد: علاوه بر این کلاس ها نیز همایش بزرگ گردهمایی اعضای انجمن سینمای جوانان در تابستان سالجاری در اردبیل برگزار می شود که نمایش فیلم های منتخب و برگزاری ورک شاپ در حوزه های مختلف عناوین این گردهمایی عظیم هستند.


پایان پیام/
 

کد خبر 371746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha