کمیته امداد به دنبال فراهم کردن بستر ازواج آسان است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: کمیته امداد می کوشد تا زمینه و بستر لازم را برای ازدواج آسان و آگاهانه در راستای سبک زندگی اسلامی در جامعه تقویت کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، هدایت صفری عصر روز گذشته (9 خرداد) در دیدار با مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین بیان کرد: ولایت مداری موضوع بسیار مهمی است که امیدواریم بتوانیم مسیر ولایت مداری را در میان آحاد جامعه به ویژه اقشار آسیب پذیر خانواده بزرگ امداد و دهک های کم درآمد جامعه براساس معیارهایی که شهدا و جانبازان برای ما مشخص و معین کرده اند، ادامه دهیم.
 

وی ادامه داد: تبیین و ترویج ولایت مداری در میان جامعه هدف رویکرد کلیدی و اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) در میان جامعه هدف است تا بتوانیم با تقویت روح ایمان و دین در میان خانواده های تحت حمایت بستر و برکت برای کارمان کسب کنیم و به رفع استضعاف فرهنگی و مادی خانواده های نیازمند بپردازیم.
 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اضافه کرد: امروز بیان و فرمایش مقام معظم رهبری ما را به کار، تلاش، خلاقیت و نوآوری توأم با کار مضاعف و همت مضاعف در کنار اصلاح الگوی مصرف دعوت می کند تا بتوانیم در فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی حماسه آفرین باشیم.
 

وی اعلام کرد: ما امروز وظیفه داریم به عنوان زیرمجموعه ای از بیت ولایت به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و این شاخصه های ارزشمند را در جامعه تحقق بخشیم از این رو گسترش تعامل و بهره گیری از ظرفیت های سازمان ها کمک شایانی به تحقق برنامه ها می کند.
 

صفری تصریح کرد: امروز توصیه و فرمایش مقام معظم رهبری به مردم و مسئولان تقویت سبک زندگی اسلامی و دینی است، شهدای ما نیز این آرمان ها را مشتاقانه پیگیری می کردند از این رو کمیته امداد تلاش می کند با ارائه خدمات هدف دار و زمان دار و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی تخصصی و فنی، زمینه و بستر لازم را برای ازدواج آسان و آگاهانه سبک زندگی اسلامی و دینی در جامعه تقویت کند.
 

وی خاطر نشان کرد: خداوند سبحان را شاکر هستیم که با تفاهم و همدلی میان مسئولان دستگاه های اجرایی طی سال های اخیر شاهد تحقق این رویکرد در میان جامعه هدف کمیته امداد هستیم.
 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین یادآور شد: امروز وظیفه ما این است که فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه حفظ و نهادینه کنیم و این باور بزرگترین آرمان ماست و تلاش ما براین است که خدمت به نیازمندان را تا مقصدی ادامه دهیم که کاهش فقر، استضعاف مادی و فرهنگی را در جامعه رقم می زند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 371927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha