موسوعه الاحادیث العلویه  رونمایی می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل از برگزاری آئین رونمایی موسوعه الاحادیث العلویه همزمان با میلاد موفور السرور حضرت صاحب الامر (عج الله) در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، رحیم انور مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل، صبح امروز( 10 خرداد) در جلسه شورای معاونین بنیاد با اعلام این خبر، رونمایی از این موسوعه عظیم را بزرگ ترین رویداد نهج البلاغه در جهان اسلام عنوان کرد.


وی، این موسوعه را بزرگ ترین فرهنگ روائی باب مدینه علم، امیر المومنین علی بن ابی طالب (ع) دانست و افزود: این موسوعه در 30 مجلد و 16 هزار و 348 صفحه وزیری به مراکز علمی، کتابخانه ها و اندیشمندان جهان اسلام عرضه می شود.

 

انور، انتخاب بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل از سوی موسسه بین المللی نهج البلاغه بعنوان میزبان این مراسم را افتخاری بس بزرگ برای این استان بیان کرد و گفت: همه همت و تلاش خادمان نهج البلاغه این دفتر بر این است که پرده از مظلومیت و حقایق این کتاب گرانسنگ برداشته شده تا همگان از این نعمت علمی و معنوی بهره مند شوند.


دفتر بنیاد نهج البلاغه شهرستان خلخال افتتاح می شود


مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل، در پایان سخنان خود از راه اندازی دفتر بنیاد نهج البلاغه شهرستان خلخال خبر داد و خاطر نشان کرد: این دفتر با حضور آیت الله دین پرور رئیس بنیاد نهج البلاغه کشور، مسئولان استانی، شهرستانی و اساتید حوزه و دانشگاه همزمان با میلاد مبارک حضرت مهدی (عج) افتتاح خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 372063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha