قرآن راه و رسم زندگی ام را تغییر داد// این کتاب آسمانی آرامش دهنده است

خبرگزاری شبستان: گروه های افراطی که هم اکنون به صورت پراکنده در کشورهای مختلف فعالیت می کنند در پی ایجاد تفرقه هستند.

سیدمصطفی طاهری، نماینده کشور استرالیا در سی و یکمین دوره م سابقات بین المللی قرآن کریم در رشته قرائت قرآن کریم که 21 سال سن دارد و از 10 سالگی به قرائت قرآن کریم روی آورده است گفت: قرآن کریم طریقه زندگی من را تماما تغییر داده است و هرگاه این کتاب آسمانی را می‌خوانم احساس آرامش می‌کنم.

وی افزود: در کشور استرالیا مسلمانان از آزادی کاملی برخوردارند و ما کلاس‌های قرآنی را در مساجد برگزار می‌کنیم و استقبال خوبی می‌شود و مسلمانان زیادی را گردهم می‌آوریم.

طاهری گفت: گردهم‌آوردن مسلمانان کمک شایانی به وحدت در اسلام می‌کند و جمهوری اسلامی ایران با برگزاری چنین مسابقاتی وحدت بیشتری را ایجاد می ‌کند.

وی با اشاره به اینکه قاری باید خود به دستورات خداوند که در این کتاب آسمانی آمده عمل کند گفت: متاسفانه قاریان کمتر عامل به قرآن هستند امیدوارم شاهد این باشیم که قاریان به عنوان الگوهای عملی زندگی به سبک قرآنی در جامعه معرفی شوند.

نماینده کشور استرالیا خاطر نشان کرد: عده ای متاسفانه با ایجاد تفرقه میان مسلمانان در پی سوء استفاده هستند که انشا الله با دریات و تدبیر جامعه مسلمین توطئه و دشمنی شان نقش بر آب می شود.

طاهری وحدت را رمز موفقیت مسلمانان خواند و اظهار داشت: گروه های افراطی که هم اکنون به صورت پراکنده در کشورهای مختلف فعالیت می کنند در پی ایجاد تفرقه هستند.

پایان پیام/
 

کد خبر 372150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha