برگزاری محفل قرآنی به مناسبت رحلت امام(ره) در کانون های مساجد کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: به مناسبت فرا رسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام(ره) محفل انس با قرآن کریم با حضور اعضای کانون های مساجد کرمانشاه برگزار می شود.

طیب صفری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با تسلیت فرا رسیدن 14 و 15 خرداد، به خبرنگار شبستان گفت: به همین مناسبت و هفتمین روز درگذشت آیت الله محمد حسین زرندی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری محفل انس با قرآن در کرمانشاه برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه این محفل نورانی امروز سه شنبه(13 خرداد) ساعت 18 برگزار می شود، اضافه کرد: مکان برگزاری این مراسم حوزه علمیه امام خمینی(ره) واقع در بلوار طاقبستان است.


صفری، افزود: در این مراسم حاج مجید نوری از قاریان برجسته بین المللی و دیگر قاریان بنام استانی به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید می پردازد.


وی با اشاره به اینکه این محافل از سلسله برنامه های بر امواج فرهنگ و هنر است، افزود: محافل انس با قرآن دوشنبه هر هفته در یکی از مساجد برگزار می شود و این هفته استثناً سه شنبه برگزار شده است.

 

وی از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرد و افزود: امام خمینی(ره) ملت ایران را از یوغ ستمکاران نجات داد و وظیفه ماست که این ایام را به بهترین شکل گرامی بداریم.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 373554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha