امام خمینی(ره)حماسه ای فراموش نشدنی در قلب تاریخی بشریت است

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان شمالی در پیام خود به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، از امام خمینی(ره) به عنوان حماسه ای فراموش نشدنی در قلب تاریخی بشریت نام برده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در متن پیام سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) آمده است:

خرداد، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم ایران اسلامی است و آغاز نهضتی بزرگ به رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (رحمة ا.. علیه) که با تأسی از دین مبین اسلام به مبازره با استکبار و طاغوت رفت و ندای آزادگی سرداد. این حرکت مقدمه ای شد برای پیروزی انقلاب اسلامی و رستاخیزی برای دنیای اسلام.

وی در ادامه این پیام آورده است: امام خمینی (رحمة ا.. علیه) با شکستن زنجیرهای زر و زور و تزویر، ایران و جهان اسلام را با انقلابی جاودانه روبرو کرد و روح خدا محوری، خودباوری، کرامت و آزادگی را در کالبد مردم ایران دمید.
 پرویزی ادامه داده است: امام خمینی (رحمة ا.. علیه) حماسه ای فراموش نشدنی در قلب تاریخی بشریت است، گوهری گرانبها و ذخیره ای که خداوند متعال در میان امت اسلامی قرار داد.

وی در این پیام خاطرنشان می کند: 14 خرداد 1368 سالروز عروج ملکوتی آن عاشق و عارف بزرگ و روز ماتم ملتی در سوگ و فراق محبوب و معشوق و روز وداع ملت با مولا و مقتدای خویش است.

ضمن گرامیداشت سالروز قیام خونین 15 خرداد و یاد و خاطره شهدای گرانقدر آن واقعه سرنوشت ساز، بیست و پنجمین سالگرد ارتحال جانگداز آن پیر سفر کرده ، حضرت امام خمینی (رحمة ا.. علیه) را به محضر مردم شریف و بزرگوار استان تسلیت عرض نموده و بار دیگر با آرمانهای بلند امام راحل عظیم الشأن و با روح شهدای والامقام تجدید میثاق می کنیم و توفیق پیمودن ادامه راه آنان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 پایان پیام/

 

کد خبر 373569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha