برگزاری جشن نیمه شعبان در حرم امامزاد علی صالح(ع) در ایلام

خبرگزاری شبستان: مدیر مرکز فرهنگی و قرآنی امام زاده علی صالح(ع) از برگزاری مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) در صحن مطهر این امامزاده به عنوان امامزاده شاخص استان خبر داد.

علی آرمون پور، مدیر مرکز فرهنگی و قرآنی امام زاده علی صالح(ع)، صبح امروز(17 خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این مراسم معنوی جمعه 12 خرداد همزمان به نیمه شعبان با حضور اقشار مختلف مردم در صحن مطهر این امامزاده برگزار می شود.


وی، با دعوت از عموم مردم استان برای حضور در این مراسم معنوی، تصریح کرد: کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم در شهر صالح آباد فراهم شده و در این روز برنامه های فرهنگی متنوعی در راستای ترویج فرهنگ انتظار و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام زمان(عج) برگزار می شود.


مدیر مرکز فرهنگی و قرآنی امام زاده علی صالح(ع)، یادآور شد: اجرای مسابقه فرهنگی، قرائت زیارت آل یاسین، دعای کمیل، برگزاری محافل انس با قرآن، اطعام زائران، برپایی ایستگاه صلواتی و برگزاری مراسم احیا از جمله برنامه های اجرایی در صحن مطهر امامزاده علی صالح(ع) است.


آرمون پور، ابراز کرد: در این مراسم حجت الاسلام حسین مراد ویسی، مسئول عقیدتی و سیاسی مرزبانی استان در خصوص فرهنگ انتظار و ویژگی های آن سخنرانی و یاسر داراب پور و حیدر محقق در این شب نورانی در وصف و رسای امام زمان(عج) مداحی خواهند کرد.


وی، تصریح کرد: همچنین دعای روح بخش ندبه در صبح جمعه 12 خرداد با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و شب زنده داران عزیز در صحن مطهر این امامزاده قرائت می شود.
 

مدیر مرکز فرهنگی و قرآنی امام زاده علی صالح(ع)، اظهار کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام در مراسم شب احیا می توانند به مرکز فرهنگی امام زاده علی صالح(ع) و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مراجعه کنند.


آرمون پور، در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی اقشار مختلف مردم و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای شرکت در این مراسم نورانی و روح بخش دعوت می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 373992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha