مراسم "شوق انتظار" در کوی اندیشه اراک برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) مراسمی با عنوان"‌ شوق انتظار" در اراک برگزار می شود.

کامیار شاهجانی، مسئول کانون فرهنگی هنری مالک اشتر مسجد امام سجاد(ع) شهرک اندیشه اراک ضمن تبریک به مناسبت میلاد فرخنده آخرین منجی عالم بشریت حضرت قائم آل محمد(عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مراسمی با عنوان شوق انتظار به همت این کانون در شب نیمه شعبان برگزار می شود.


وی افزود: در این مراسم که با حضور دوستداران و منتظران مهدی(عج) رئیس پلیس پاسگاه سنجان و فرمانده پایگاه بسیج ‌سنجان برگزار می شود، یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مولودیه خوانی و یکی از وعاظ استان نیز به سخنرانی می پردازد.


شاهجانی اظهار کرد: جایزه به اسامی مهدی، مسابقات مختلف تفریحی و شاد،‌ اجرای سرود و اجرای برنامه طنز از دیگر برنامه های این مراسم جشن است.


مسئول کانون فرهنگی هنری مالک اشتر مسجد امام سجاد(ع) شهرک اندیشه اراک گفت: وظایف منتظران حضرت مهدی (عج) آگاه سازی و خود سازی و دعوت به خدا و تلاش براى برطرف کردن مفاسد اجتماعى از طریق امر به معروف و نهى از منکر و اهتمام براى تربیت نسل متدین و ولایی است.


وی افزود:‌ محیط باید برای ظهور آقا امام زمان (عج) آماده سازی شود و در این راستا وظیفه ما این است بستر و ابزار های لازم برای ظهور ایشان را مهیا کنیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 374511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha