جوانان با الگوگیری از حضرت علی اکبر(ع) در همه عرصه ها موفقیت ثبت کردند

خبرگزاری شبستان:‌ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت:‌ جوانان ایران اسلامی با الگوگیری از حضرت علی اکبر(ع) در همه عرصه های پیش روی کشور موفقیت ثبت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، به نقل از سایت اطلاع رسانی هلال احمر استان مرکزی، مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان پیامی صادر کرد که در آن آمده است، جوانان ایران اسلامی با الگوگیری از حضرت علی اکبر(ع) در همه عرصه های پیش روی کشور با موفقیت وارد شدند و در همه جا افتخار آفرینی کردند.

 

جوان ایران اسلامی الگوی برتر خود را در آیینه تمام نمای پیامبر(ص) و حضرت علی اکبر(ع) یافته و پرتوی از نور مهر وجود او را در تاریخ انقلاب خود به نظاره نشسته است.


اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و در سال مزین به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به همه کارکنان، امدادگران و جوانان متعهد و با اخلاص جمعیت هلال احمر استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزونتان را در سایه توجهات وجود نازنین حضرت بقیت الله الاعظم، از خداوند متعال مسئلت می نمایم.


پایان پیام/

کد خبر 374687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha