جنگ نرم، معماری جدید جوامع بیگانه علیه فرهنگ اصیل ایرانی است

خبرگزاری شبستان: معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری گفت: جنگ نرم، معماری جدید جوامع بیگانه علیه فرهنگ اصیل ایرانی است که به تدریج از جامعه بیرون به جامعه اصیل ایران تزریق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، علی مرادخانی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری شامگاه امروز( 20 خرداد) در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت شهرستان اردبیل و تجلیل از بهزاد هژبری حافظ برتر مسابقات بین المللی قرآن کریم، اظهار داشت: باید با این فرهنگ وارداتی با تمام توان مقابله کنیم.


وی با اشاره به ابزارهای رنگارنگ جنگ نرم اعتقادی برای فریب جوانان، افزود: اگر ما به سنت ها و احکام اسلامی خود که همانا کامل ترین دین روی زمین است، پایبند بودیم امروز گرفتار این ابزارهای فریب اعتقادی نمی شدیم.


وی، با اعلام اینکه باید فضایی ایجاد شود تا بدون دغدغه احکام و زیبایی های دین اسلام در جامعه پیاده شود، تصریح کرد: اسلام دین زیبایی ها و جامعه اسلامی مکان بروز زیبایی های دینی است و چه بهتر است که از امکانات جامعه اسلامی به طور مطلوب در این راستا استفاده کنیم.


مرادخانی، حوزه هنر را متصل به حقیقت مطلق یعنی قرآن کریم عنوان کرد و گفت: اگر خلاف این مهم باشد انحرافات بسیاری در این زمینه ایجاد می شود و ذکر این نکته لازم است که در حوزه های قرآنی مبانی هنری و معرفتی بسیاری برای افرادی که در جریان این موضوع قرار می گیرند، وجود دارد.


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری، بهترین خاطره ها و زیباترین لحظات زندگی خود را مربوط به جلسات قرآنی عنوان کرد و گفت: جلسات قرآنی تاثیرات فراوانی بر روح و روان انسان دارد به طوری که او را از مادیات دنیوی جدا کرده و روح او را تعالی می بخشد.


مرادخانی، در پایان سخنان خود موفقیت آقای هژبری را مایه سربلندی ایران اسلامی در جهان اسلام توصیف و خاطر نشان کرد: ایران اسلامی استعدادهای بسیاری را در خود پرورش داده و می دهد و در این راستا بر همه مسئولان فرهنگی جامعه لازم است که نسبت به شناسایی و بروز استعدادهای این جوانان دغدغه داشته باشند.


پایان پیام/

 

کد خبر 375209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha