برگزاری محفل انسی با قرآن با حضور قاری مصری در کردستان

خبرگزاری شبستان: معاون امور فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کردستان، از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری همزمان با ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی مرادی، معاون امور فرهنگی اوقاف وامور خیریه استان کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج گفت: این محفل انس باقرآن با حضور قاری مصری در ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.


وی افزود: مراسم ترتیل، قرائت و جز خوانی قرآن کریم نیز با حضور قرآن دوستان در مساجد و اماکن متبرکه استان درطول روزهای این ماه پر برکت رمضان برگزار می شود.


این مقام مسئول اظهارداشت: هدف از برگزاری این محفل را ترغیب هر چه بیشتر آحاد جامعه بخصوص جوانان به محافل و مجالس قرآنی است، زیرا این کتاب نورانی پشتوانه ای قوی است که انسان ها را از بسیاری از مشکلات رهایی می بخشد و در مسیر عبودیت قرار می دهد.


وی در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه ویژه ماه رمضان با موضوعات آیه های قرآن و احادیث در اماکن بقاع متبرکه استان برای علاقمندان در این ماه مبارک دایر خواهد شد.

 

حجت الاسلام مرادی افزود: اعزام مبلغ روحانی به شهرستان های استان از جمله بیجار و قروه برای آشنایی بیشتر جوانان با مسائل دینی و سوال های مختلفی که در رابطه با امورات دینی و معنوی برای جوانان و نوجوانان پیش می آید از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم فرهنگ و معارف قرآن را در بین جوانان و نوجوانان ترویج کنیم و آنان را با مفاهیم نورانی قرآن بیشتر آشنا سازیم زیرا که این کتابی است کامل و انسان ساز که هر آنچه انسان برای تربیت و هدایت به آن نیازمند است به طور کلی در بر دارد.


پایان پیام/ 
 

کد خبر 378527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha