ضرورت بهره مندی از فرصت ها و شیوه های جدید در آموزش دانش آموزان

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد بر ضرورت استفاده از فرصت ها و شیوه های به روز و کارآمد در آموزش دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، احمد شیرزاد مدیر کل آموزش و پرورش استان امروز(4 تیر) در همایش یک روزه معاون پرورشی، مسئولان دانش آموزی و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان که در محل پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بر ضرورت بازنگری در روش ها و شیوه انجام کارها تأکید کرد و گفت: آموزش و پرورش باید برای اجرای برنامه های خود در سه حوزه تحصیل، تهذیب و ورزش تمام سعی و توان لازم را به کار گیرد.


وی بهره مندی از فرصت ها و شیوه های به روز و کارآمد در آموزش دانش آموزان، ‌فراهم آوردن زمینه های تربیت اجتماعی – دینی و فرهنگی آنان و ایجاد شور و نشاط در جامعه فرهنگیان و دانش آموزان را ضروری دانست.


وی بازنگری در شیوه های تعاملی، روش های انجام کار و‌ توجه به الگوها را خواستار شد و افزود: سعی کنیم دانش آموزان را در تصمیماتی که برای آنان گرفته می شود، مشارکت دهیم و به جای دانش آموز تصمیم گیری نکنیم.


مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: نمی شود با نگاه دیروز برای دانش آموز امروز برنامه ریزی کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 379764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha